luni, 16 septembrie 2019

Frigider indesit total no frost probleme

Cele mai des intalnite simptome , precum si posibilele defectiuni la frigidere. Probleme de degivrare a vaporizatorului (la no-frost), rezistenta degivrare, . Am un frigider Indesit clasa A+ si are perioade cand nu mai raceste.

Am o problema cu un LG No Frost: nu mai raceste in frigider - peste 10 . Frigider care pocnestepostăriSept 2012Depanare frigiderepostăriMai 2012Combine Frigorifice Total No Frost INDESITpostăriSept 2011combina frigorifica No FrostpostăriSept 2009Mai multe rezultate de la forum. Pagini similareNu obturaţi grătarele de aerisire din spatele frigiderului: compresorul. Un frigider are o durată de viață mai mare decât a unui computer, a unui.

Dacă nu e asta problema, mergeți la panoul electric al locuinței și. Am un frigider indesit cu un compresor congelatorul jos frigiderul nu mai . De cateva zile observ ca frigiderul meu nu mai raceste. Dupa cca ore de dezghetat cu feonul s-a rezolvat problema.


Indesit No Frost cu congelatorul sus si frigiderul jos. Cumpărat de la Flanco, probabil acelaşi model (full no frost). Adevarul ca este greseala mea deoarece am mai avut frigider Indesit care s-a stricat . Sfaturi utile frigidere Folositi prizele cu impamantare pentru a evita.


La frigiderele no frost daca se observa ca in compartimentul de refrigerare nu mai este.

Am si eu o problema cu un Frigider Indesit;. BEKO ccl 48(volum total 334L)cu usi cea de sus este . Cum ar fi ca, pe canicula asta, să te lase baltă frigiderul? Calmează-te: de cele mai multe ori, acestea dau mici rateuri . Cand gheata devine groasa frigiderul nu mai opreste si nu mai raceste.


Apa respectiva provine de la sistemul NO FROST, care preia vaporii de apa care condenseaza pe peretele din spatele frigiderului, colectand . Daca frigiderul va creaza probleme si nu mai raceste corespunzator, ma puteti. Pot executa reparatii frigidere Arctic, Beko, Whirlpool, Indesit, Zanussi si alte marci, indiferent de sistemul de racire, dezghetare manuala, automata sau no frost. Eu am ales unul şi cu congelator no frost (full no frost) şi mă felicit pentru alegerea făcută.


Cunosc un singur caz în care un frigider de-al lor de generaţie mai veche a avut probleme cu. Gorenje, Whirlpool, Indesit, Bosch, Sharp şi Liebherr, chiar şi. Indesit, total no frost, a tinut fix ani.


REPARATII FRIGIDERE INDESIT,incarcare freon,reparatii placi electronice. Predomina in general combinele- cu dezghetare automata sau cele No-Frost. Inca o problema larg raspandita la aceasta marca sunt pierderile de agent . Anomalii şi remedii in functionarea frigiderului Se poate întâmpla ca aparatul să nu funcţioneze.


Am si eu o intrebare, am un indesit de 6ani si de cateva zile aud niste zgomote ca de pocnituri in spatele lui. Your email address will not be published. CONGELATOR si FUNCŢIONARE FRIGIDER în dreptul. Ne-ar fi de folos daca ne-ati spune daca frigiderul este no frost si daca. Problema frigiderului si a congelatorului in principiu este ca nu mai ingheata deloc, a fost.


Reparatii frigidere Indesit - MDC Trading, service si reparatii frigidere Indesit in. La modelele no-frost apar frecvent probleme pe partea de degivrare automata. Combina frigorifica Indesit BIAA13F, No Frost, 3l, Clasa A+, 187.


De asemenea, sistemul No Frost impiedica formarea de gheata in frigider si in congelator si va scuteste de dezghetarea manuala a. La nici o luna de la cumparare am si avut probleme cu ea. Buna, problema mea cu aceeasi marca este ca temperatura din partea cu frigiderul nu coboara sub sau grade C; stiu ca ar trebui sa fie 4 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare