joi, 8 decembrie 2016

Mobila facuta acasa

In acest episod te invatam cum sa faci corpurile superioare de la mobilierul de bucatarie. Dupa ce l-am renovat nu prea mi-au mai ramas bani si pt mobila. Desigur ca mobila facuta de unul singur este de dou ori mai apreciata .

Ati realizat astfel de piese de mobilier? Mobila facuta de mine (avand cunostinte zero) poza mobila bucatarie. Micii producători de mobilă au fost striviţi de marile branduri străine care au.


EXCLUSIV: Ilie Năstase, CHEMAT de Trump la el acasă:.

Impreuna cu sotul meu, ne-am decis sa ne facem niste dulapioare pt bucatarie si o masa de cafea. Articole despre cum sa iti faci singur mobila de bucatarie scrise de Ursu. Am dorit o mobila simpla, cu multe sertare.


Soluţie făcută în casă pentru curăţarea mobilei. Se agită bine soluţia obţinută şi se aplică cu un pulverizator pe mobilă în strat cât mai subţire. Fiindca sunt foarte multumita de reteta de balsam de rufe preparat in casa m-am gandit sa mai incerc si .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare