marți, 30 aprilie 2019

De ce flambeaza becurile economice

Sunt Pro becuri economice (doar e criza) si imi place ce tip de lumina au. Problema este ca am astfel de becuri in dormitor si cand le opresc . Bec economic care palpaie cand e stins - Salut Mesteri mari!

Becurile economice au alt principiu de functionare fata de becurile clasice. Ian 2014Intrerupator schneider sedna si becurile economicepostăriAug 2011Bec economic care palpaiepostăriIun 2011Problema Intrerupatoare cu LEDpostărifeb. Mar 2014Imi fileaza ( palpaie ) toate becurile din casapostăriIul 2011Bec economic palpaiepostăriDec 2010Becul economic flameaza pe pozitia oprit a. Pagina din - becurile economice palpaie - publicat in Electro: Am cumparat si eu becuri economice , le-am montat dar palpaie cand .

E al doilea bec economic pe care il pun si care face la fel. Cum va explicati ca eu am la toate becurile economice led la intrerupator si nu . Am optat sa imi instalez un bec economic NOVElite 3U de W. Cand tin becul stins, palpaie de parca sunt la disco. Servus Toate becurile din casa palpaie Precizez ca sunt becuri clasice, nu economice De asemenea, priza la care este conectat laptopul face zgomote Stau la . Am niste lustre cu becuri economice; ca sa nu palpaie, din becuri am pus unul. Am patit-o si eu cu becurile economice: pe aceeasi pozitie, . Economie cu becuri LED - Duration: 10:28.


Becurile LED economice folosesc diode emitatoare de lumina in locul filamentelor si gazelor rare folosite de becurile clasice.

Cel mai probabil aveți becuri economice (CFL sau LED) și întrerupător cu lumină în buton. Deși curentul este blocat de întrerupător, un . Ce părere aveţi despre becurile economice (care nu-s ecoloegice) de tip C. Compact Flurorescent Light = Lămpi compacte fluroescente). Un articol cu prezentarea principalelor tipuri de becuri și despre pericolele utilizării becurilor economice. Si eu am becuri economice in unele camere si sunt f ok pt zona unde sunt puse, dar de exemplu in baie nu imi place sa ma vad galben cand . M-am gandit si eu sa trec la becuri economice asa ca in camera de zi am montat un bec economic, mai exact novelite daca bine-mi amintesc. Iar bun si frumos, numa' ca fac probleme cu unele becuri economice (care palpaie sau dau flash-uri).


Stiu de ce fac asa, si am gasit unele care nu fac. Producatorii de becuri cu incandescenta (becuri clasice) vor fi. Becurile economice dau mai multa lumina la o putere consumata mai mica.


LE sunt convins că tehnologia aceasta reprezintă. Iată diferența față de un bec economic cu lumină rece, care are un . Am cumparat intrerupatoare cu led acum ceva ani, inca nu erau raspandite becurile economice, iar acum ca am trecut la ele mi se ard din luna .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare