luni, 11 aprilie 2016

Invata sa croiesti singura

Cum incepi sa iti faci singura haine – introducere in croitorie. Vezi mai multe de la Vreau sa invat croitorie, conectându-te la Facebook. Buna,sunt noua pe pagina imi puteti spune cum sa croiesc si eu o astfel de fustita?

Rochii de Cocktail - Cum sa ti faci singura o rochie de cocktail VEZI. Si sa continuu sa invat noi tehnici si sa exersez permanent pana ajung la perfectiune. Mi-ar placea sa pot sa imi croiesc singura hainele.


Singura problema ar fi sa nu te incadrezi intr-o singura marime,de ex.

Odata ce intelegi aceste lucruri vei fi capabila sa aranjezi piesele de tipar pe material si sa tai materialul pentru a coase articolul ales. Vreau si eu niste site-uri de unde pot invata sa cos,croiesc, tricotez. Masurile sunt foarte importante atunci cand croiesti o rochie, asa ca trebuie sa le iei cu atentie.


Sunt lucrurile de care ai nevoie pentru a-ţi crea singură o rochie, la tine acasă, în doar de minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare