miercuri, 20 aprilie 2016

Pietris acvariu hornbach

Furtun pentru acvariu Nisip pentru acvariu - kg - culoare beige 388281RON. Un acvariu este o coabitare variată de peşti multicolori, plante felurite şi decoraţiuni. Indiferent dacă utilizaţi fototapete, pietriş, roci sau elemente din lemn: .

Cat de curand am sa dau un RESET la acvariu. Sub nici o forma nu mai doresc sa folosesc pietris de cuartz de la Hornbach (cel negru). Stimati colegi ,imi puteti spune din experienta dvs ,daca pietrisul 2-mm din Hornbach,este inert chimic si nu are calcar in el?


Van stan pa substrat, acvariu l! Acvarii De VispostăriIan 2015Vand acvariu pentru discusi (Pagina 1) - Vanzari (apapostăriIan 2015pietris hornbach (Pagina 1) - Diverse (apa dulcepostăriApr 2014Pietris negru (Pagina 1) - Diverse (apa dulce) - Acvarii. HORNBACH: Peştii - locul în topul animalelor de companie. Pagini similarePotrivit datelor Hornbach, cele mai cumpărate tipuri de acvarii sunt cele de 60L şi. Negru de la Hornbach 30Lei 5kg (e mai avantajos la pret). Pietris negru HornbachpostareApr 2014Vand acvariu + substrat + plante bonuspostăriMai 2011Vand acvariu 165L cu suport si KG pietris alb.


JBL manado si acuma nu stiu peste aceste straturi mai pun pietris? Am fost si la Hornbach si degaba ca omul de la acvarii nu era pregatit deloc . Nisip: o parte adus de acasa + kg nisip granulat de la Hornbach. Cele mai bune preturi pentru acvaristica le gasiti la Hornbach (asta ca pont).

Pentu un acvariu plantat ai nevoie de substrat fertil si pietris. Bazin 100x40xcm de la Eheim -achizitie Hornbach - cu rama din PVC si suport. Sfaturi practice pentru instalarea unui acvariu cu creveti Crystal Red.


Am cumparat recent un acvariu de la Hornbach, aqua pro 1de 1l cu setul. Am incercat peste tot, am pietris de rau in acvariu, dar il vreau pe cel care este. Am gasit pietris IDENTIC(este super) la Hornbach in Militari. Si eu mi-am luat tot din Hornbach un Aquapro de de litri, cu filtru. As vrea sa pun nisip pe fundul acvariului fiindca am pietris si face zgomot.


Acvariul meu Eheim de 1l Pesti : Ramirezi Leeri Neoni Xipho Corydoras Labeo bicolor. La ce m-am gandit: -un acvariu mic Eversafe Aquarium litri. Mai bine cumperi din Hornbach sau din Bauhaus pietris de quartz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare