vineri, 23 iunie 2017

Vopsea lavabila colorata alpina

Distribuitor exclusiv in Romania pentru gama de produse ALPINA este compania DAW BENTA. Gama cuprinde vopsele albe si colorate, sau vopsele care pot fi .

Am vopsit cu Alpina anul trecut,am fost multumita. La Dedeman puteti alege oricare din cele 1produse din categoria VOPSELE LAVABILE. Preturi pentru VOPSELE LAVABILE de la lei.

Compania comercializează mărcile CAPAROL, CAPATECT, ALPINA şi DISBON. Ce tip de vopsea lavabila ati folosit la interior? Eu am folosit la apartament Alpina , fabricata in Germania de care am fost tare multumita.


Alege din paleta de culori savana pentru vopsea superlavabilă sau pentru tencuieli şi vopsele structurate, culori şi nuanţe de culori. Numarul straturilor de lavabila colorata depinde de calitatea ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare