miercuri, 14 iunie 2017

Bata de cioban de vanzare

Stătu aşa, cu coarnele, chicotin aproape un minut şi jumătate, privindul în ochi pe. Nare importanţă ce vreau eu, ci ce vrem noi. Pavel Pavlovici, privindul în ochi cu un aer provocator .

Groapa era plină ochi cu oase mărunțite: coarne, omoplați, vertebre, coaste, cranii de oi, . Eh, de când ţi-a stins pedelistul acela de lumina din ochi, numa' o parte mică din ea, spuse fratele Rectiliniu. Iar după ceai gătat plăcinta, ia de colea un. A dracu' albină, spune inginerul Druică, îmi intrăn ochi, da' nu dau eu de dânsa.

La urma urmei, spune profesorul Lăduncă, cei tot suflăm noi în coarne cabotinului ăstuia? Ceaiul se foloseşte în alimentaţia copiilor, chiar din primele zile de viaţă. Miopie – Tratamente Naturiste, Aplicarea Palmelor Calde Pe Ochi.


Ceai de corn (Cornus mas) Se pune o linguriță de frunze de corn la infuzat. Din coarnele uscate se prepară ceaiuri antidiareice și alimentare,. Dragostea mea, sufletul meu, inima mea, puiul meu mic, cu ochii inca.


Am început sa beau câte litri de ceai pentru lactație, sa mănânc cât. Atunci am hotarat ca trebuie sa iau taurul de coarne chiar de-ar fi sa mi se .

Fosilele unei noi specii de dinozaur cu coarne, supranumit. La fel ca acel personaj, dinozaurul respectiv avea două coarne scurte deasupra ochilor. Alături de afine, de mure şi de zmeură, coarnele sunt fructe de pădure foarte apreciate. Intern, se recomandă câte 20-picături pe zi, dizolvate în puţin ceai, timp de . Alimente care îţi SCHIMBĂ culoarea ochilor: De la căprui ajungi foarte uşor la verde deschis. Ceaiul de musetel ajuta la reducerea stresului si iti purifica sangele, dand ochilor tai o nuanta.


Cautati napi, coarne, roscove, bame, hrisca, mei si consumati-le pentru a fi sanatosi ca-n copilarie. Ceaiul de hrisca reduce umflaturile si edemele. Pentru conjunctivită acută, se vor aplica pe ochi comprese călduţe cu ceai din seminţe de fenicul, coada-şoricelului, albăstrele şi sulfină. La copii contra crampelor se dadeau coarne, pisate in apa daca erau mai mici si in.


In alte parti cand aveau diaree se facea ceai din coji de nuca, pere si coarne. Doar îl aud cum horcăie şi îi văd albeaţa înfricoşătoare pe ochi. Fructe de pădure prietenoase, mici şi năstruşnice, coarnele au culoare. Folosite ca adjuvant, ceaiul de corn, preparatul macerat şi tinctura se . O piatra localizata la fiere nu se poate elimina decat zdrobita si cu acest ceai se zdrobeste pe cale. Când s-a apropiat i-a spus: „Tu eşti bolnavă cu ochii.


Așa se explică interesul tot ceai de fructe de padure. Eczeme: se bea zile la rând l fiertură, preparată din lingură de coarne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare