vineri, 11 septembrie 2015

Program de bagat likeuri pe facebook

Pe adresa de mai sus puteti face like-uri la poze si poze. Deci imi intra pe cont, dar nu stiu unde sa dau ca sa-mi bage like-uri. Funda Stiti cumva cum pot face multe like-uri la poza de profil de pe Facebook, un program ceva. Reconsider cateva programe de facut filme asa incat acest post nu contine video.


Pentru a creea o aplicatie facebook nu ai nevoie decat de cateva minute. Oamenii de stiinta iti spun care este cel mai simplu mod prin care poti sa obtii like-uri de la prietenii tai, dar si de la necunoscuti. VideoTutorial:Cum faci Like-uri usor si rapid pe Facebook.

Dupa cum toti stim ca Facebook-ul este cea mai mare retea de socializare, indiferet. Mai exista posibilitatea sa cumperi pachete de like-uri insa nu recomand . O pagina de Facebook te ajuta sa transmiti foarte usor orice fel de informatie si este un instrument foarte util de promovare si expunere. Toata lumea vrea sa primeasca like-uri pe Facebook si nu stie ce sa faca. Traim in era in care dispunem de programe de editare foto chiar pe telefonul.


Orice facem trebuie mentionat, trebuie bagat la cutia cu amintiri. Când apare un concurs pe bază de like-uri, ei se conectează pe. Eu tocmai m-am bagat intr-un asemenea concurs. Sunt programe care iti creeaza contruri automat de Facebook si iti confirma automat pe mail contul. Hello people,Tot navigand pe facebook am dat peste un fenomen destul de straniu:.


Sa nu mai spun ca toate pozele puse au mii de like-uri. Daca antivirusul nu va lasa sa deschideti , nu va speriati ! NU este VIRUS este doar un program care intra in baza de date si adauga likeuri la pozele de profil ! Dupa cum am promis nu de mult, va prezentam un program de like-uri pentru Facebook. Like me Like you este un generator de like-uri . Cum obții mai multe like-uri pe Instagram. Va ceda Facebook presiunii investitorilor și a criticilor?


De ceva timp imi bat capul sa aflu cum fac unii mii de voturi peste noapte, in special like-uri pe FB. Am tot vazut topic-uri despre facebook, promovarea pe facebook, obtinerea de like-uri, share-uri etc. Cum crești o pagină de Facebook: invită-ți prietenii să dea Like.


Facebook, dar mai ales pentru început este o sursă importantă de like-uri. Cand au bagat cutitul in el au avut un soc! Ce “secrete” ascund aplicatiile de Facebook si cum poti si tu sa te folosesti.


Aplicatia de Facebook de tip Like Gate (adica poarta pentru like-uri).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare