luni, 30 iulie 2018

Vopsea palette cu decolorant

Produsele de vopsire a părului utilizate la domiciliu pot decolora părul numai până la un anumit punct – decolorarea este produsă de peroxidul de hidrogen. Parul meu natural este saten si a fost vopsit negru albastrui timp de ani. Recomand Palette C1 are o putere mare de deschidere si stinge nuantele de. Am aplicat combinatia dintre decolorant si decapaj prin suvite.


It's a fact: când ai părul închis la culoare orice încercare de vopsire a acestuia fără ajutorul unui haistilist e la mâna norocului. Cele care va vopsiti blonde,care credeti ca este vopseaua care . Ceea ce m-a atras a fost efectul de decolorare 2-nuanțe și mai ales că atunci când mi-am făcut ombrele am folosit vopseaua Palette Natural .

Daca intr-o postare trecuta va vorbeam despre prima mea experienta cu noua vopsea de par Palette, acum am zis sa incerc si vopseaua . Am vrut o schimbare rapidă, așa că am folosit vopseaua-decolorant Garnier Color Natural E0- SuperBlon care mi-a deschis părul cu câteva . Decolorare cu Syoss și noua vopsea Syoss Oleo Intense. Am facut prostia sa bag Palette eparca, blond foarte foarte deschis si s-o . Nu necesita decolorare prealabila, celelalte nuante de blond da. Mai ales părul moale ar trebui să se ferească de decolorant, dar ar putea fi “blonzit” altfel.


Am încercat diverse vopsele şi decolorante până am ajuns la concluzia că cel mai bun decolorant pentru acasă este Palette Color XXL 00A. Prima vopsea Palette care ingrijeste cu uleiuri. Bucura-te de NOUA Palette Deluxe - Prima vopsea permanenta Palette cu uleiuri hranitoare imbogatita cu .

Ma gandesc sa inlocuiesc oxidantul de cu care vine vopseaua Palette Acu unul de , mi se pare cam mult sa aplic si la decolorare si . Vopsea mai nenorocita ca cea de la Palette nu mi-a fost dat sa incerc,. Atunci cand am primit vopseaua spuma de la Palette am fost foarte incantata. Nici nu vreau sa imi inchipui ce cantitate de decolorant imi va fi . Ajung la magazin și iau decolorant de ca nu cumva să-mi ard părul(captain obvious!!)De asemenea,îmi iau și vopsea palette ,o nuanță . Alt aspect interesant este faptul că vopseaua de păr a rămas printre puţinele. Syoss Color, conceptul de decolorare şi colorare într-un singur pas . Formula performanta a decolorantului Palette COLOR XXL contine , un complex. S-a folosit vopsea permanenta Palette saten deschis si a fost lasata sa . Vopsea de par Schwarzkopf Palette Deluxe Decolorant Ultraintens pf_1079Schwarzkopf la cel.


Vopsea de par Palette Deluxe, decolorant ultra intens, o puteti achizitiona stand como acasa, livram oriunde in Romania. Vopsea de par Palette Deluxe cu Serum cu Uleiuri. Formula este imbogatita cu uleiuri pretioase pentru culori intense, bogate, durabile si cu pana la mai . Decolorarea parului - Cosmetica document online, dezbatere in articol scris.


Syoss, ca tot am in casa decolorant Palette Deluxe. Am incercat noua vopsea Palette Perfect Care Color cu o formula unica cu elixir de matase, fara amoniac, cu un parfum delicat in care se . Vopsea de par Schwarzkopf Palette Deluxe Decolorant Ultraintens pf_1079Schwarzkopf la marketonline.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare