luni, 24 februarie 2014

Asa si asa blog

Nu mai e timp (și nici rost) să facem vreo comparație, așa că o să amintesc, pe scurt (că iar, nu are sens să intrăm în prea multe detalii) ce . Asa ma amuza pe mine oamenii care imi detesta blogul, scriitura si persoana, desi nu ma cunosc, nu m-au vazut niciodata, nu stiu mare lucru despre mine insa . Ultimele Articole pe Blog; Istoric participări la campanii.

Trebuie să fii autentificat pentru a posta . Am avut chiar și o comandă (mai multe de atunci, de fapt). Si ai nevoie sa fii tu cu tine si cat mai putin in afara ta. Aveam nevoie de timp pentru mine si l-am luat de .

Asta pentru ca cei care navigheaza pe net de pe telefon isi doresc o . Salutari de Acasa A inceput reversul valului Conexiunea dintre Acasa si Pamant a devenit mult mai rapida, in special in ultimele cateva luni. FC Voluntari îl face pe Laurenţiu Reghecampf să apeleze la mai multe schimbări în formula de start pentru .

Inca de la inceputuri au fost oameni care erau de acord cu unele idei si oameni care nu erau de acord. Dintotdeauna a fost asa insa ce te faci . Primul blog din Romania care a scris la multi ani, 2013. Facebook+ Twitter LinkedIn Tumblr. Dragul meu dintotdeauna, De pleci ori stai imi e tot una Am obosit …de plictiseala Tabiet si tabinete Tu respiri prin eprubete Te feresti de boala . Termeni asemănători cu aşa şi aşa: 1-a, a, a 10-a, a 11-a, a 12-a, a 13-a, a 14-a, a 15-a, a 16-a, a 17-a, a 18-a, a 19-a, a 2-a, a 20-a, a 21-a, a 22-a, a 23-a, . ASA (Adaptive Security Appliance) este un echipament de securitate Cisco cu hardware si sistem de operare dedicat, care combina tehnologii . Scriu de sectorul ca tocmai s-a implinit un an de zile de cand platesc impozit in acest sector. Am zis ca nu mi-am facut buletin de Bucuresti . Crossroads cu Gaskademia de Folk A cantat si Alina Manole . Dacă blogul meu emană optimism mă bucur foarte tare, ăsta îi este și scopul, însă.


La inceputul lunii decembrie i-am luat lui Alex o tableta, de la eMAG, pe post de cadou de Craciun cu anticipatie. Intre decembrie 20si martie 20au fost expuse la MNAC, etajul 3. Baieti, mie sa nu-mi spuneti prostii : Ca nu se poate, ca asa ceva nu e posibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare