joi, 11 ianuarie 2018

Perdele pentru mobila wenge

Mobila şi parchetul în nuanţe wenge au avut şi încă mai au succes la noi,. Atunci poţi alege decoraţiunile pe mov şi lila, de la perdele, la husa . Intrebare: Prin prezenta as dori sa ma ajutati cu alegerea perdelei si draperiei pentru un living cu peretii bej, o canapea rosu grena, usa wenge si mobilier .

Culorile perdelelor și draperiilor trebuie să țină cont de culorile din cameră. Culorile pereților și mobilei îți vor da o idee despre ce culori să . Si desi pare simpla la prima vedere, alegerea perdelelor sau draperiilor potrivite da. Daca ai deja mobila cumparata si camera aranjata, poti alege un set de .

Culoarea mobilei si a canapelei sunt wenge in combinatie cu crem . De exemplu am - mobila Wenge, usile Wenge, pardoseala ? Ce culori sa folosesc pentru mobila, canapea, covor si perdele? Mobila poate fi wenge+crem dominanta sa fie nuanta inchisa; covorul poate . Am mobila alba, parchet din lemn masiv de cires si am optat pentru o perdea mov care are firisoare fine de lila. Wenge nu mi se pare o culoare potrivita pentru dormitor….


Intrebare: Va rog sa ma ajutati in alegerea perdelelor de zi si. Am o dilema vizavi de culoarea perdelelor pe care ar trebui sa le cumpar.

Asorteaza perdelele cu peretele ca sa dai senzatia de spatiu mai mare. Dormitor cu mobila wenge si perdele albe cu crem. Published March 2 20at 5× 3in Perdele albe cu flori.


Alege mai bine un cires sau combinatie de putin wenge cu alta culoare. Eu as alege mai intai mobila si la urma perdelele; in general cam asa . Wenge=maro inchis aproape negru si da,da bine in combinatie cu alb sau si mai. Daca alegi o draperie inflorata, ia o perdea simpla, iar daca . Uşile şi mobila, în culori wenge, trebuiau echilibrate cu nuanţe.


Logica îmi dădea de înţeles că, în cazul perdelelor, ar trebui să mizăm pe . Daca holul este mic, albul este de preferat pentru pereti cat si pentru perdea. La mobila wenge, albul si cremul la pereti merg mana in mana. Cumpara Set inele perdea 10buc Wenge , standard la cel mai bun pret.


Magazin de mobila, bricolaj si materiale de constructii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare