miercuri, 31 ianuarie 2018

Portofel gasit in vis

Daca visezi ca gasesti un portofel plin cu bani inseamna ca vei face o calatorie. Un portofel gol indica faptul ca vei fi rasplatit pentru o fapta . In vis, portofelul reprezinta obiectul in care ne pastram in siguranta resursele. Portofel – Daca visezi ca gasesti un portofel plin cu bani inseamna ca vei face . Un portofel gol indica faptul ca vei fi rasplatit pentru o fapta buna.


A-ti vedea portofelul in vis are interpretare ca auto-identitate sau securitate. Daca ai gasit un portofel, atunci se indica faptul ca ti-ai recapatat stabilitatea . O singură dată a găsit – în vis bineînţeles – un portofel gros, burduşit cu bani, dar s-a temut că o să aibă probleme cu poliţia sau cu persoana care l-a pierdut şi . Daca in vis zornaiesti bani inseamna ca vei avea o foarte mare suparare. Un portofel cu bani inseamna ca veti face cheltuieli fara folos, sunteti o . Visul in care prinzi un hot furandu-ti portofelul reprezinta griji materiale.


Daca vezi hotul inseamna ca esti constient ca pe undeva ai o scapare . Iar acest lucru iti poate aparea in vis, sub diferite forme. Visezi ca ti-ai pierdut portofelul sau cardul.

Totodata , atunci cand gasesti bani in vis inseamna , da fapt, ca ti-ai. Vis: am visat ca am iesit cu un amic, si cand am vrt sa cumpar niste delicatese. Pe acest site gasesti un dictionar complet cu interpretarea visurilor tale. Vis: am visat ca am gasit un portofel prafuit negru si l-am luat m-am uitat in el si era ceva ruginit in el si l-am aruncat.


Visul: Daria a visat că legătura cu cheile casei era într-un portofel nou. Când s-a trezit din vis a căutat cheile pe care, deseori, le rătăcește prin . Ceea ce se întâmplă în vis – pierzi bani, nu găseşti banii, câştigi bani etc. Visezi că ai pierdut portofelul sau cardul… … dar nu îţi . Portofel in vis - Acest dictionar de vise va ajuta sa intelegeti ce inseamna cand apare un portofel in vise. Astfel, daca visati bani mari sau bancnote, este considerat un vis bun, superior.


Portofelul cu bani reprezinta necazurile cu care te confrunti in prezent. Daca visezi ca gasesti bani pe drum, este semn ca vei depasi cu brio . Eşti o fericită dacă visezi că le găseşti în casă! Se anunţă relaţii bune cu familia şi cu persoana iubită.


Din păcate, un vis în care îi vezi pe alţii . Interpretarea din dicţionarul de vise :: Monden. Atunci când visezi ca ai găsit bani, ţi se preveşteste o naştere în familie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare