luni, 22 ianuarie 2018

Pareri filtre purflux

Ce parere aveti de filtrele astea Filcor am gasit situl asta si vreau sa mai. La combustibil folosesc de cativa ani buni Purflux C5care este cu . Insa multe marci auto pun de fabrica filtre Mann, OEM.

In oferta Autokarma nu exista filtre motorina Purflux. Marci consumabilepostăriIun 2012Cum se schimba filtrul de habitaclu, Megane 2postăriApr 2012Laguna 1. Aug 2010Filtre UNIFLUX, Ce stiti despre calitatea lor? Filtre de ulei, Care sunt cu adevărat de calitate - DaciaClub.

Daca stam sa rasfoim parerile ajungem la concluzia ca: toate filtrele . Kolbenschmidt vs MANN (filtre VW Group) - Versus - vwForum. Pe original am intalnit pana acum filtru de ulei Purflux(tip fagure) si Mann. Ian 2014Filtre Si Alte Consumabile Pt O- Octavia 2Apr 2008Filtre (motorina, ulei, aer) - TDi ForumApr 2006Filtre VW aftermarket - TDi ForumApr 2003Mai multe rezultate de la vwforum.


Fac o lista mai jos, ca sunt in foarte mare dubiu ce sa filtre sa iau in. Discutie despre Filtre MANN vs BOSCH din sectiunea Review Produse Auto. Filtru de ulei Purflux, in rest ce doreste sufletelul tau. De la astea doua firme ia hartia si MANN si Purflux si Mercedes si BMW si toate.


La filtrele after market,hartia,chiar daca este de cea mai buna calitate,este mult mai putina in filtru.

Ce filtre ( aer, polen, ulei, motorina) folositi? PURFLUX, filtrul de aer MAHLE, filtrul de . Pe masina am vazut ca am filtru de ulei Purflux si am inteles ca nu e grozav. Doresc sa va spun despre ce am patit eu cu filtrul de aer Mann.


Mann, Purflux, Dacia, Renault, Bosch, Knecht toate sunt filtre de aer foarte bune. Mann Filter si Mahle nu sunt singurii producatori de filtre bune. Delphi,Purflux,Bosch,Clean,Champion si lista continua fac filtre de calitate buna . Vreau sa intreb daca poate cineva sa dea un review despre filtrele MANN. Pachet Filtre Opel Astra G Benzina - Sistem Behr - Originale(gm).


PACHET FILTRE ORIGINALE Opel Astra H Diesel 1. Am gasit la un magazin de piese si mi se ofera un filtru PURFLUX la 1ron. Mi-au spus ca MANN nu mai au si nici nu pot face rost. Parere personala, greu de schimbat dupa ani de trait printre uleiuri si. MANN, MAHLE sau PURFLUX puse doar in alte cutii .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare