joi, 25 septembrie 2014

Facultatea de litere pareri

Dar totul s-a schimbat așa că astăzi vreau să vă spun părerile mele în urma acestui prim an ca studentă a facultății de Litere Universitatea . As vrea sa intru la Litere, la romana-engleza, termin in luni liceul. Facultatea de Litere sau Cum să muncești pentru ce-ți place.

Facultatea de Litere a Universităţii Bucureşti propune absolvenţilor de liceu cu afinităţi în domeniile ştiinţelor umaniste posibilităţi multiple de . La ceremonia de absolvire a Facultatii de Litere din cadrul Universitatii “Babes-Bolyai”. Fiecare cadru didactic e liber sa aiba opinii si pareri. Sunt intr-a 11-a, mate-info, si m-ar tenta si ideea de a da ori la Facultatea de litere, ori la Facultatea de limbi si literaturi straine.

Facultatea de Litere a Facultatii Transilvania din BrasovpostăriIul 2009Facultatea de Limbi Straine puteti sa-mi dati un sfat? Mar 2009Comunicare si Relatii PublicepostăriIul 2007Cine e student la Limbi moderne aplicate? Facultatea de Litere - Forum pentru femei - eLady.


Exista pe forum studente la Litere, preferabil sectia Romana-Engleza? As vrea sa stiu care este materia pentru anul I de studii, in ceea ce . Ce profesii poti avea dupa ce termini Facultatea de Litere:. Ce pareri aveti despre aceasta facultate, in cazul in care sunteti studenti acolo?


In primul rand vreau sa-i multumesc din suflet lui Bisti care a sters threadul anterior la minute dupa ce l-am facut; Iar acum, dupa cum spune . Vreau sa zic ca facultatea de litere si de asemenea si cea de limbi moderne au cea mai mica rata de lucru in domeniu dupa absolvire. Stimati literati, am vazut ca Facultatea de Drept ne face concurenta, asa ca am decis sa deschid acest thread bobocii sunt rugati sa . Sunt la Facultatea de Limbi Străine, Universitatea din Bucureşti, secţia. Până acum, am numai păreri bune despre ASLS, au fost de mare ajutor,.


Cred că multe dintre voi sunteţi sau aţi trecut de perioada facultăţii, aşa că vă cer părerea. Ce părere aveţi de Facultatea de Litere . Impresiile mele sunt proaspete, necopate, de aceea nu am să vă obosesc cu o părere generală asupra facultăţii, asupra felului în care sunt predate cursurile, . Facultatea de Litere continuă tradiţia Facultăţii de Filologie, înfiinţată în anul. Facultatea de Litere derulează programe de studii de licență și 6 . FACULTATEA DE LITERE, ISTORIE SI TEOLOGIE IN TOP 2MONDIAL.


Facultatea de Litere din cadrul Universităţii. Scuzaţi-mi îndrăzneala, domnule, aş dori să îmi dau şi eu cu părere cu privire . Facultatea de Litere, una din cele mai mari facultăţi din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai, prin caracterul ei diversificat, pregăteşte, în funcţie de specificul secţiei .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare