vineri, 19 septembrie 2014

Impletituri din ziare

Din acest tutorial - partea a 2-a, invatam metode de dispunere a tubuletelor de hartie pentru a incepe. Vom invata cum sa impletim tubuletele de ziar. Vom face impletituri cu tubulete si impletituri cu 1.

Un blog cu impletituri si tutoriale multe: Azi am sa va dau un link la un blog unde veti gasi foarte multe tutoriale pentru impletituri din ziare. Paper Wicker Arts'n Crafts - Impletituri din hartie. Pentru început avem nevoie de câteva ziare şi un beţişor din bambus. Vom aplica acelaşi procedeu şi atunci când am terminat împletitura şi .

Daca pentru partea cu impletitul propriu-zis nu am apucat sa fac fotografii la toti pasii, la partea cu confectionarea betelor, m-am descurcat. Cutie cu capac din impletitura din ziare. Cos inimioară din impletituri de ziare finalizat.


Aveți nevoie de: ziare, foarfecă, lipici, capsator, panglică (opțional). Aici puteți găsi un scurt tutorial despre împletirea . De multe ori cobor dimineata sa duc piciul la gradi si vad reviste promotionale de la diferite magazine aruncate pe jos , calcate in picioare sau . Mestesuguri impletite, cele mai frumose impletituri din hartie, solutii de depozitare,. Ai nevoie doar de hartie de ziar - sub forma de tubulete de hartie -, culori . Cosulet impletit din hartie de ziar, decorat cu tehnica servetelului.

Palarie de soare impletita manual din hartie de ziar. Mulți dintre noi citim ziare sau reviste, dar ce facem cu ele, atunci când se strâng teancuri? Dacă nu le ducem la centrele de corectare, le putem transforma în . Dupa ce am vazut la Sasha_Sorina ce minunatii se pot face din hartie de ziar, eu si Criss ne-am pus pe impaturit copacei. Etichete: coronite impletite, cosulete din hartie, hartie, ornamente. Buna de curand am descoperit o noua pasiune impletitura cu ziare.


Problema este ca nu stiu cum sa pun poze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare