vineri, 8 mai 2015

Metode de a prinde soareci

Sa nu uitam cea mai veche metoda de a prinde soarecii: pisica. Chiar daca adesea este mult prea lenesa pentru un astfel de job, pisica se . Dacă vrei să vezi şi mai multe metode pentru a scăpa de şoareci, caută pe.

Acum zile - Însă există și capcane prin care poți să prinzi șoarecele, iar ulterior să îl. Crezi că este sofisticată o astfel de capcană pentru șoareci? O ultima metoda de prins soricei mai este cu lipici. La farmaciile veterinare se gasesc niste produse speciale, foarte puternice care au rolul de a . Dar iata care sunt cele mai eficiente metode de a scapa de soareci fara a face vreun rau micilor vietuitoare si cum puteti crea o capcana pentru . Capcanele mecanice pentru sobolani, care se. Infestarile cu soareci sunt problematice si periculoase pentru om.


Capcanele ce prind animalele vii au nevoie ca proprietarii de case sa elimine . I-am zis să rezolve, că de-aia m-am măritat, să aibă cine să prindă şoriceii! Cea mai eficienta metoda de a-i prinde (si stiu ce spun) e cu lipici ! Pai, sa puneti otrava de soareci in toate colturile. De data asta pisica s-a sesizat imediat: l-a prins şi a plecat cu el în dinţi.


O alta metoda sigura si inofentiva de a prinde soarecii este sa folosesti un dispozitiv din plastic, tot sub forma de tunel.

Cand soarecii trec peste ele raman blocati si mor sufocati sau de foame. Chiar daca aceste metode nu sunt prea “ortodoxe”, sunt extreme de . Altii au prins cate 5-soareci cu capcane sau lipici, eu nu pot sa prind. Am auzit si eu asta ca fiind o metoda foarte populara, desi mie mi se . Dupa o scurta documentare pe internet am aflat prin ce metode as putea sa prind micul daunator. Practic nu s-a dovedit ca soriceii sunt . Otrava de soareci - S-ar putea sa gasesti tot la chimicale.


Cea mai eficienta metoda e sa te muti (eu asa am scapat) , sau sa ai o mata foarte rapida. Cum sa scap de pisicipostăriSept 2011Am vazut un soarece in apartamentpostăriIan 2010Aparat pt indepartat soareciipostăriIan 2007cum scap de soarecii din peretipostăriNov 2006Mai multe rezultate de la forum. FB Ronnie ZumiElla: Noua metoda de prins soarecifbronnie. Dragi gospodine care locuiti la casa (uneori chiar si la bloc) si care aveti probleme cu soarecii, de acum inainte nu mai trebuie sa apelati la . Daca vrei sa-l prinzi, dupa parerea mea, cea mai buna metoda e cu Vebicolla (lipici neveninos topicid), se gaseste la orice magazin; pui un . A pus grau din acela otaravit,niste pastile albastre si rosii,de la farmacia veterinara,clei pentru prins soareci,dar degeaba.


Căci – da, v-aţi prins – îl executasem atunci, pe loc, când am trântit uşiţa,. Sfaturi si modalitati de a scapa de soareci cu ajutorul otravei sau capcanelor. Cei pe care ii aveti acum in casa ii veti prinde cu capcane adezive si mecanice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare