marți, 6 februarie 2018

Fond de ten seventeen matt plus

Noul meu fond de ten este Matt Plus de la Seventeen, firma greceasca ale carei produse le gasesc in putine magazine la mine in oras, desi cu . Fond de ten lichid revolutionar pentru un efect mat definitiv. Efect MAT natural, uniform ce rezista pe tot parcursul zilei; Filtre .

Comanda online Fond de ten Seventeen matt plus natural beige la doar 5Lei. Se intinde uniform pe ten fara a-l incarca sau a lasa urme. Se indeparteaza cu demachiant pentru produse rezistente.


Urmatorul fond de ten a fost de la Seventeen.

Am ales pe vremea aceea Time Plus, un fond de ten pe care de data. Fondul de ten care m-a convins ani de zile sau dau bani multi pe el a fost Estee Lauder Ideal Matte. Azi am venit cu un review la noul meu fond de ten preferat. MachiajTenSEVENTEEN FOND DE TEN MATT PLUS.


Time Plus de la Seventeen a fost primul meu fond de ten ). Fondul de ten Seventeen Matt Plus in nuanta Medium Beige are acoperire mare si un finish perfect mat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare