marți, 22 martie 2016

Vopsea de par aroma intense catalog

Recent m-am vopit fucsia inchis cu acesta vopsea de la Aroma Color, un brand bulgaresc. Apoi, culoarea a fost una intensa, exact ca in poza de mai sus. AROMA COLOR is the expert and trends setter in hair coloring and hair care.

The new hair dye formula is enriched with intensive pigments and natural . Catalog dm magazin septembrie - octombrie 20'Preturi si oferte irezistibile! Nici macar nu auzisem de marca asta, dar vara-mea m-a contrazis din prima: „Cum, ca asta e vopsea .

Aromă seducătoare – Lasă-te învăluită de miresmele magnetice ale noii ape de parfum de. Acestea au o formulă îmbunătăţită, care-ţi oferă o culoare mai intensă,. Am inteles ca astea ar fi cele mai bune vopsele de par in Ro.


Ileena, eu am vazut in catalogul unor distribuitori de beauty supply Wella Color Charm or Gel Color la sub. PENTRU EXPEDIERE COLET: Dupa ce licitati, completati numele si adresa Dvs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare