joi, 16 iunie 2016

Covorase crosetate din carpe

Vezi aici idei pentru a realiza covorase multicolore din haine vechi, pe care nu le mai folosesti. Idei practice DIY pe care le poti pune in . On februarie 20In Decoratiuni, Shopping 1 .

Cizme Crosetate - Papuci Crosetati - Tutorial Video Detaliat. Iată o idee utilă: orice astfel de tricou vechi poate fi transformat într-un covoraş de baie inedit şi interesant. Reciclare practică, în locul dosirii în .

Am facut ceva asemanator, fasii taiate si crosetat un covor, din picioruse. Si covorasul producea purici albi continuu (mult mai putine dar). Dacă îţi plac proiectele inedite, azi avem o propunere pentru tine – un covoraş cu franjuri, foarte uşor de făcut, din tricouri vechi, pe care nu le . Vă propunem un covoraş croşetat, pe care l-am făcut pentru a proteja parchetul de la intrare.


Pentru a nu evita să îl călcăm, am reutilizat un . Un pensionar din Capitală a reuşit să creeze adevărate opere de artă folosind o periuţă de dinţi pe post de croşetă. Firul dublu pus in lucrat cu crostea de 10. Recomand sa se lucreze cu fire duble pentru croseta 1 si nu cu 4. Pana de curand le transformam pe toate in carpe, dar am carpe.

Am găsit zilele astea câteva imagini cu covoare croșetate și mi s-au părut tare inspirate alegerile de a folosi aceste covoare. S-au dus sa croseteze botosei pentru bebelusi ? Covoare, covorase, presuri mocheta Vw LT Transporter,Mercedes Sprinter . Nu rata: cumpara Croşetă covoare - 6118fabricat de Prym la pretul de 1RON doar pe KreativShop. Salutari tuturor si de la bun inceput va spun ca sunt incepatoare in ale crosetatului si, in afara clasicelor mileuri crosetate as vrea sa va propun . Am cautat, ce fir era acela, nici-un altul decat banalul tshirt yarn, facut din carpe cau tricouri sau resturi materiale, asa ca am purces de mi-am . Vizitand lacasadecotó's shop a fost ca si cum am fi calcat intr-o camera plina de bucurie. Aflat in Barcelona, Spania, lacasadecotó creeaza . Explora el tablero Covoare crosetate de Silvia en Pinterest, el catálogo global de ideas.


Crochet DROPS round carpet in strands ”Paris”. COVORAŞELE DIN CÂRPE – IEFTINE ŞI LA MODĂ. Avem în jurul nostru multe obiecte bune și folositoare, dar pe care ajungem să le . Covorul crosetat- schimba imediat aspectul intregii incaperi.


Realizez covorașe pufoase pe care le ofer cunoscuților. Outlet covoare comercializeaza covoare de lana,covoare moderne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare