miercuri, 29 iunie 2016

Whirlpool nu centrifugheaza

Ce trebuie facut cand masina de spalat nu stoarce, nu centrifugheaza, stoarce incontinu sau nu termina stoarcerea. Se intampla de multe ori ca masina de spalat sa se opreasca inainte de centrifuga. Trebuie sa opriti masina de spalat si sa nu ii dati din nou start pe centrifuga.

Masina de spalat nu stoarcepostăriMar 2014Problema stoarcere - masina de spalat Whirlpool AWT. MASINA DE SPALAT AUTOMATA NU MAI STOARCE RUFEinteleptul-satului. Se mai intampla sa se mai strice prin casa omului una, alta nu? Am o masina de spalat Whirpool AWT 2284-8(incarcare pe sus!) si de ceva timp am observat ca nu mai stoarce rufele cu toate ca am selectat stoarcere si la .

In seara asta am bagat rufele la masina iar cand s-a terminat programul si am vrut sa o opresc era . Whirlpool, Indesit, Ariston, Ardo, Arctic, Aeg, Amica, Alaska, Altus, Beko, . Buna ziua, Am o problema cu masina din titlu, nu stoarce. Mi-a zis un prieten ca ar fi condesatorul. Cum a iesit fumul din ele, cum nu mai functioneaza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare