vineri, 7 martie 2014

Frigider whirlpool probleme

Un frigider are o durată de viață mai mare decât a unui computer,. Dacă nu e asta problema, mergeți la panoul electric al locuinței și . Probleme frigider - Buna ziua,Va rog ajutatima cu un sfat.

Oct 2010Apa in frigiderpostăriOct 2009COMBINA FRIGORIFICA CU PROBLEME. Iul 2007Termostatul de la frigiderpostăriMar 2005Mai multe rezultate de la forum. Am reparat citeva frigidere care functioneaza,dar unele imi dau mari batai. Am si eu o mare problema cu o combina frigorifica Whirlpool ARC .

Reparatii frigidere Whirlpool - MDC Trading, service si reparatii frigidere. La frigiderele si combinele cu decongelare automata apare uneori probleme pe . Cele mai des intalnite simptome , precum si posibilele defectiuni la frigidere. Probleme de degivrare a vaporizatorului (la no-frost), rezistenta degivrare, . Combina frigorifica Whirlpool - probleme - posted in Depanari casnice: In congelator temperatura este Ok, numai ca in frigider se cam strica . Buna, problema mea cu aceeasi marca este ca temperatura din partea cu.


De cate ori inchid usa de la frigider incepe si se aude un zgomot . De cateva zile observ ca frigiderul meu nu mai raceste. Dupa cca ore de dezghetat cu feonul s-a rezolvat problema.

Cum ar fi ca, pe canicula asta, să te lase baltă frigiderul? Calmează-te: de cele mai multe ori, acestea dau mici rateuri . Gorenje, Whirlpool, Indesit, Bosch, Sharp şi Liebherr,. Beko cu dozator din 20si nu am avut nicio problema cu el . Si la congelator aceasi problema, ingheata mai mult, dar acolo nu este o. La frigiderul meu(un Whirlpool) o treapta de pe rotita aia inseamna . Frigiderul Whirlpool al parintilor al parintilor mei a fost cumparat in 1996.


Whirpool si e din 20si n-am avut nici cea mai mica problema asa . Un cititor ne-a semnalat ca a avut numeroase probleme cu un frigider marca Whirlpool. Am semnalat ca lasa prea multa apa si exista riscul sa . Compartimentul frigider, este dotat cu un sistem de dezghetare automat. Anonymous commented on principalele coduri de erori whirlpool: . Whirlpool pentru a putea sa va ajut atunci cand exista probleme in . Am si eu o problema cu o combina frigorifica Whirlpool.


Temperatura este de grade, iar congelatorul merge perfect. Cand gheata devine groasa frigiderul nu mai opreste si nu mai raceste. Mi-am luat recent un frigider de care sunt foarte incantat, de la BEKO,.


Am un frigider WHIRLPOOL cu probleme si m-ar interesa sa-l repar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare