miercuri, 12 martie 2014

Leandru superstitii

Plante decorative care aduc ghinion acasă, leandru, ficus, asparagus. Casa doamnei Ileana, cea care ar fi trebuit să-mi devină soacră, era înconjurată de leandri, plantaţi în ghivece mari, pe care în fiecare toamnă ne chinuiam toţi . Leandrul (Nerium Oleander) este un arbust mediteranean, pe cat de frumos, delicat si plini de flori parfumate, pe atat de usor de plantat si intretinut.

O singura frunza de leandru poate ucide un adult, iar otraviri fatale s-au. In tarile in care leandrul este cultivat (tarile mediteraneene mai ales), . Iata cateva dintre cele mai cunoscute superstitii, despre ce este bine sa faci, ce aduce noroc si din contra ce nu trebuie sa faci si ce aduce ghinion. Am si eu un pui de leandru,roz,il tin in hol si e cam rece,ii face rau?

Poate,acum,bat campii,dar stiti de superstitia cu lendrul? Leandru – Aproape iesit din uz in prezent, prenumele de baiat Leandru ar fi, potrivit unor cercetatori lingvisti, o formatie romaneasca, intrucat are la baza . Frumosul leandru din gradina ascunde un secret urat: este usor toxic. Bineinteles, in cazul in care este inghitit.


Dacă nu e folosit corect te poate ucide, dar dacă este preparat corespunzător, leandrul poate trata cele mai crunte afeţiuni. M-am intristat aseara cand mi-am gasit leandrul cu frunzele ingalbenite. Ca reactie, am pus imediat mana pe telefon si am sunat la coana . Ieri-dimineata, leandrul meu, care face neobosit flori roz de vreo zece ani incoace, a facut. Transformarea asta m-a uluit si mi-a creat o bucurie .

Unite 8tipuri de otrava cunoscute omului, toate continand leandru. De asemenea, am auzit ca nu e bine sa tii leandru in casa. Pe de alta parte sunt multe superstitii care n-au nicio baza logica si niciun sens. De-a lungul timpului in intreaga lume s-au creat multe superstitii, ce mai populara dintre ele fiind aceea care spune ca nu este bine sa te vada mirele in rochie . Leandrul îți oferă umbră, grație frunzișului său des și a . SUPERSTITII LEGATE DE PLANTE,PLANTE EXOTICE,PLANTE OTRAVITOARE,PLANTE DECORATIVE,PLANTE DE. Semnificatia visului leandru, afla ce inseamna sa visezi un leandru.


Unele plante de apartament pot fi nocive dacă sunt ingerate. Cel mai bun exemplu este leandrul care o mică bucăţică din el dacă este ingerată . Cei care cred in superstitii, mai ales in mediul rural, spun ca nu e bine sa stai cu. Daaaaaaaaaaaaa,eu m-am furisat sa fur un pui de Leandru si mi-am bagat . In acest caz fie ca vorbim despre superstitii, de legende sau de. O planta foarte frumoasa care pare inofensiva este de fapt una . Leandrul, spre exemplu, se gaseste in orice florarie, dar nimeni nu da avertizari despre toxicitatea lui. Parintii trebuie sa fie extrem de atenti, . Acelaşi lucru cu ţinutul de leandru în casă.


Potrivit traditiei si superstitiilor, se spune ca, cine gaseste,. Turnul lui Leandru Kiz Kulesi Istanbul Turnul lui Leandru este numit in limba . Post by elishoru_Thu Sep 3 2010:am. Posts: 210: Joined: Fri Aug 2 201:pLocation: Ploiesti.


Cultura in ghivece practicata la noi nu ofera posibilitatea unei. In folclorul numeroaselor culturi exista si numeroase superstitii . O femeie din Iasi a mancat frunze de leandru si a inghitit un pumn de pastile ca sa se sinucida. A vrut sa-si ia viata cu frunze de leandru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare