joi, 8 mai 2014

Traseu germania romania forum

A intrebat mrgeo (1puncte) acum ani in categoria Trasee, Sosele, Scurtaturi. Traseu\ruta Romania-Germania - posted in Intalniri si calatorii: Va salut, urmeaza sa plec pana in Germania (destinatia Steinfeld) intr-o mini . Costuri drum Germania-Romania - Salutare tuturor, As dori si eu sa stiu cam la ce costuri ajungi cu drumul daca mergi dupa o masina in.

Info traseu Germania - RomaniapostăriOct 2016Traseu Franta-Germani-Austria-Ungaria-RomaniapostăriNov 2013Brasov - GermaniapostăriApr 2013Cu auto in germania (prin Ungaria si Austria)postăriMar 2007Mai multe rezultate de la forum. Germania - Romania - Calatorii - vwForum. Spuneti-mi si mie cateva locuri pe ruta Germania - Romania, eventual intre Viena si Budapesta, unde se poate innopta decent,.


Traseu Hamburg - ROAug 2014Traseu Bucuresti-A1-M5-Budapesta-.

Mai 2013Concediu Romania-GermaniaIul 2011Traseu Romania - GermaniaNov 2006Mai multe rezultate de la vwforum. Salut, Vreau sa imi fac un traseu din Germania in Romania si nu stiu daca procedez corect. Romania, sinteza realizata din relatarile membrilor siteului nostru in forum. Traseu, consum si pret carburant, taxe de drum, limite de viteza, timp necesar, pauza recomandata, puncte intermediare, harta . Lungul drum spre Germania - publicat in Romania: REPORTAJ: Lungul drum spre Paradisul numit GermaniaAutor: Ovidiu Suciu Duminică, . Drumul spre, prin şi dinspre Germania - impresii, foto, pareri, sfaturi. Când ea va fi gata, voi putea include şi traseul din România în evaluare.


Sofer din Germania in Romania (cititorii au cuvintul). Ai fost sofer sau pieton sau ai un amic care a facut un traseu asemanator.

Asadar, pe tari, traseul meu la dus a fost urmatorul: Romania – Ungaria – Slovacia – Cehia – Germania. Ca traseu, se mai adauga cam o ora la drumul initial, plus costul vignetei. Am cumparat-o din Germania, inainte de granita cu Cehia. Forum Club Toyota Romania - Powered by vBulletin.


Am ani de cand nu am mai fost in Romania timp in care cred ca s-au schimbat. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from . Taxele sint pe Ungaria, Austria in jur de euro, Germania fara,. Linz) posturile germane inca nu se pot receptiona. Asta e cel mai scurt traseu spre romania,dar cel mai scump,l am facut si . Eu pe iulie o sa ajung in Copenhaga pe traseul: .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare