vineri, 24 iulie 2015

Miros de soareci

Dupa oameni ca populatie, soarecii sunt pe locul ca numar de exemplare. NU se vor descompune lent emanand acel miros neplacut, ci se vor deshidrata, . Apelez la ajutorul vostru pt cateva sfaturi legate de inlaturarea unui miros greu, de-a dreptul pestilential, dintr-o dubita VW Multivan .

Am avut problema, ne-am facut cu un soarece in masina. De soarece am reusit sa scapam, de miros nu. Am agatat diversi braduti si floricele cu . Soarecii lasa o multime de dovezi ale prezentei lor: fire roase, hartie maruntita, excremente si un miros urat.

Nu exista spray-uri, dezinfectanti sau alte solutii care sa va ajute sa indepartati mirosul lesurilor de rozatoare, sa nu vorbim de cadavrele de soareci sau . Sunt momente in care oricat ne-am dori cateva clipe de. Soarecilor nu le place mirosul de menta si vor evita locul respectiv, . Cercetatorii americani realizeaza experimente genetice pentru a crea soareci mutanti cu un simt al mirosului foarte dezvoltat, scrie bbc. Incearca sa folosesti spray de soareci cu miros de pisica ,poate asa scapi de ei.


Eu am folosit o metoda mai putin ortodoxa. Deci n-au bunicii mei la tara sobolani,ce are femeia asta in curte. Bozul are un efect de descurajare împotriva șoarecilor și șobolanilor, pentru . O tanara in varsta de de ani din Londra a primit o veste de-a dreptul socanta dupa ce a fost nevoita sa cheme politia, din cauza unui miros .

O femeie de de ani din Walthamstow (Londra), mamă a doi copii, a alertat autoritățile după ce a observat un miros ciudat în locuința sa. Spray pentru inlaturarea mirosului de soareci, sobolani si alte rozatoare - Z10. Replica directorului este pe măsura situaţiei angajaţilor: „Nu cred că a murit cineva din miros de şoareci sau că s-a îmbolnăvit”, spune Corneliu . Articole despre alungarea soarecilor scrise de ledurieconomice.


Rozatoarele au un miros exclusiv, iti dau impresia ca mirosul lor seamana cu amoniacul. Orice soarece care simte miros de pisica va evita sa se apropie. Exista cateva mirosuri pe care soarecii nu le suporta. In sertare, dulapuri se poate pune coaja . A stat masina in garaj vreo sapt si cand am deschis portbagajul m-a trantit un miros de soarec.


Am desfacut tot capitonajul de acolo si am . Metode de prevenire si eliminare a infestatiilor de soareci si sobolani in. Pe langa faptul ca sunt sursa multor mirosuri neplacute si provoaca .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare