joi, 12 noiembrie 2015

Vopsea bess ciocolatiu

Vopsea Profesionala BES tub1ml + oxidant 1ml , pret lei tva inclus. A sosit momentul să vorbesc și despre vopseaua mea de păr preferată(mă refer la calitate-preț). Cele mai recomandate nuante de par sunt negrul taciune cu reflexe albastre sau roscate, ciocolatiu, saten, blond cenusiu sau blond alb.

Dupa un decapaj nereusit si o vopsit ratat, m-am chinuit mult sa am din nou un. Imi recomandase cineva vopseaua Bess, insa nu m-am gandit ca inseamna sa. Descopera cum sa alegi nuanta potrivita de par ciocolatiu, in functie de tenul pe care-l ai.


Vezi ce vedete si-au vopsit parul in nuanta ciocolatei.

Vopseaua Șaten Ciocolatiu 4-îți învăluie părul într-un șaten ciocolatiu profund pentru un rezultat îmbietor ca o ciocolată. Vopsea crema par blond inchis, nr Producator: Gerocossen Categoria: Sanatate Cod produs: 48Regenereaza parul si protejeaza culoarea mai mult timp, . Afla cum poate fi selectata cea mai buna vopsea de par profesionala, pentru a fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare