marți, 19 iulie 2016

Fond de ten seventeen online

Se intinde uniform pe ten fara a-l incarca sau a lasa urme. Se indeparteaza cu demachiant pentru produse rezistente. Contine vitamina A, E si F ce hidrateaza tenul si diminueaza ridurile fine.

Seventeen Fond Ten Natural Velvet Cafe Au Lait 30ml . Noul meu fond de ten este Matt Plus de la Seventeen, firma greceasca ale carei produse le gasesc in putine magazine la mine in oras, desi cu . Astazi am revenit cu prima mea impresie despre un fond de ten si anume Time Plus de la Seventeen. Fond de ten lichid rezistent cu putere mare de acoperire și factor de protecție solară.

Adecvat pentru toate tipurile de ten; Textură fină non-grasă, . Natural Velvet Longlasting Matte Foundation. Formula de tehnologie avansată îi oferă tenului fondul uniform perfect pentru . Poti cumpara Seventeen Fond Ten Time Plus Light Beige 35ml de la sute de magazine online din Romania cu livrare in principalele orase Bucuresti, Brasov, . Cosmetice SEVENTEEN pentru frumusetea ta. Azi am venit cu un review la noul meu fond de ten preferat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare