vineri, 8 iulie 2016

Cu ce se curata oala de lut

Raspunsul este unul simplu: fierbe sarmalele in oala de lut. In urma cu mai multi ani am incercat sa acresc lapte in oala de lut. Cum se pregateste oala de lut pentru cele mai bune sarmale.

Sfaturi pentru utilizarea oalelor de lut. Stiam multe dintre tipsuri,dar nu stiam ca se curata cu malai,asa ca multumesc pentru sfaturi. SARMALUTE IN FOI DE VARZA ACRA,FIERTE IN OALA DE LUT.


Dec 2009Retete incercate de voi in vas de lut (vas roman) - Retete in.

Sept 2004Mai multe rezultate de la forum. Mi-a adus si mie maica-mea cind a venit in vizita o oala de lut,. De curanmi-am cumparat o oala din ceramica neagra de. Dupa utilizare, vasul se curata imediat cu apa calduta si foarte putin detergent.


Oala de lut - posibile probleme - Salve,Am primit de curand o oala din lut cu capac (de la Cora) pe a carei eticheta scrie urmatoarele:se poate . Asa cum mentionam ieri, de Craciunul asta vreau sa fac sarmalele in oala de lut pentru sarmale. Am tot auzit numai de bine despre oala asta .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare