vineri, 6 octombrie 2017

Istyle service

STYLE Professional Services - Apple Authorised Reseller - Apple Authorised Service Provider. STYLE vă ofera: vânzări directe de produse Apple - Mac, iPa iPhone, iPod și. Preluarea produselor în service de către iSTYLE Retail se va face în cursul .

Serviciile de service în cadrul perioadei de garanție sunt asigurate la sediul vânzătorului din Bd. Puteti aviza o daună in oricare din magazinele iSTYLE Retail sau direct la service-ul iSTYLE Pro din București (Bulevardul Națiunile Unite Bl. 8), în termen . Apelaţi Apple Authorised Service Provider (AASP) pentru service în garanţie şi post-garanţie,.


Când am nevoie de ceva, merg la magazinul iSTYLE de la Băneasa.

Am mers la iStyle Bucuresti unde pentru suma de euro + TVA am putut curata computerul. Am lasat computerul in service de dimineata si . Apple în România, am decis să întrebăm chiar noi cele două mari service-uri autorizate Apple – iStyle și Noumax, .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare