joi, 9 noiembrie 2017

Spaghete cu sos de rosii si pui

Inspirata de reteta clasica a celebrelor paste alla puttanesca am gatit aceasta varianta . Mie la origine așa mi-au plăcut pastele, cu un sos cât mai simplu de roșii și obligatoriu cu usturoi. Mai târziu și mai ales din cauza lu' Cip am .

Azi am ales să prepar paste cu piept de pui si sos de rosii aromat cu busuioc,. Spaghete cu sos de rosii - o reteta delicioasa si practica, ce iti va. Se adauga usturoiul zdrobit si totul se lasa la foc mic cam 5-minute.


Calim in ulei usturoiul taiat in felii si ardeiul iute taiat felii.

Lista ingrediente: pachet de spaghete din faina alba de grau, de 5de grame, cani cu suc de rosii facut in casa, capatana de usturoi, . Paste in sos de rosii cu usturoi si busuioc: cum se fac. Adaugati catel de usturoi strivit si mai caliti de secunde. Paste cu sos de rosii, bacon si ciuperci - Bacon cu ceapa si usturoi.


Aceasta reteta de sos de rosii este preferata mea. De la pizza, paste, lasagna, la supa de rosii, pui cu parmezan sau peste la cuptor. Asa ca am pus usturoi, ierburi aromatice, busuioc proaspat si cimbru verde. Citat : Spaghete cu Ciuperci, Piept de Pui si Sos de Rosii Timp de preparare: pregatire:ora Ingrediente: un pachet de spaghete, piept de pui taiat fasii, 3. M-a amuzat zelul neofitului, dar am reținut aluzia (mulțumesc!), așa că urmează mai la vale o rețetă de paste cu piept de pui și sos de roșii .

Cand e prajit pe jumatate se adauga usturoiul pisat si se lasa pana se aureste,apoi se stinge cu sucul de rosii. Retete culinare : Paste cu pui si sos de rosii, Reteta postata de bylaura in categoria Spaghete. Paste cu piept de pui,ciuperci şi sos de brânzeturi. Puiul este o carne accesibilă celor mai mulţi dintre noi, iar varietatea reţetelor cu care poate fi preparat este aproape nelimitată.


Mi-e poftă de paste și, oricât de bune ar fi pastele proaspete, aș prefera să. Top retete paste cu sos de rosii si carne tocata ~ Paste cu carne tocata de curcan, Spaghetti cu sos si carne tocata. Ingrediente 3g carne de pui 2-catei de usturoi.


Reteta Spaghete cu bacon si sos de rosii din categoria Paste si pizza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare