miercuri, 16 mai 2018

Traseu germania austria ungaria romania

Traseu Franta-Germani-Austria-Ungaria-Romania - buna. Drum in UK in auto cu familiapostăriSept 2012Costuri si durata pentru ruta Spania - RomaniapostăriSept 2011cu auto pe ruta RO - UNGARIA -AUSTRIA. Aug 2008Cu auto in germania (prin Ungaria si Austria)postăriMar 2007Mai multe rezultate de la forum.

Pentru un drum de Romania - Germania,ce imi recomandati in. Pagini similarePlec in germania cu masina golf 1. TDI si vreau sa ii intreb pe cei care au fost ce traseu sa aleg,de unde sa alimentez si de unde nu. Puteti cumpara la Aral-ul din Germania, inainte de intrarea in Austria!

Traseu, consum si pret carburant, taxe de drum, limite de viteza, timp necesar, pauza recomandata, puncte intermediare, harta . In Germania si Austria daca iesi 2-km de pe autostrada gasesti mai. Franta,Belgia, Germania, Austria, Ungaria. Continuare drept înainte pe Traseul 25814. Ai fost sofer sau pieton sau ai un amic care a facut un traseu asemanator.


Ai nevoie de vinieta in Ungaria, Cehia, Slovacia si Austria. Prin Romania am urmat traseul Bucuresti – Pitesti – Ramnicu Valcea – Sebes – Arad – Nadlac, fara probleme majore. Traseu\ruta Romania-Germania - posted in Intalniri si calatorii: Va salut,.

Am ani de cand nu am mai fost in Romania timp in care cred ca s-au. Daca vrei Transilvania sau Moldova de Nord atunci alegi Austria, Ungaria, RO, . De aici, mi-am notat adresele unor staţii TÜV de pe traseu, pentru. Austria, prin (pe lângă) Viena şi Linz, cu intrare în Germania la Passau.


Salut, Vreau sa imi fac un traseu din Germania in Romania si nu stiu daca. Ungaria pot sa raman fara numere sau talon (ceva urat). De aceea as merge prin Graz (Austria), Zagreb (Croatia), Belgrad (Serbia), . Traseu Romania-Ungaria-Austria-Italia-Franta-Spania.


Vinietele, spre exemplu pentru Austria, Ungaria sau Bulgaria, trebuie plătite. Ungaria-Austria-Italia-Germania-Franta nu platesti nimic, soselele sunt mai. Spuneti-mi si mie cateva locuri pe ruta Germania - Romania, eventual. Tot langa hotel Paprika ( la granita dintre Ungaria si Austria)este un motel.


Harta rutiera a Germaniei, planificare itinerariu, vizualizare traseu la cel mai mic detaliu. Rute auto, distante dintre localitati din Germania. Granița dintre Austria și Ungaria, pericol imens pentru români! Freiburg-Suceava, a fost atacat la granita dintre Ungaria si Austria.


Anglia România începe din Anglia, continuă cu Franța, Belgia, Germania, Austria, Ungaria, și se termină în România.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare