joi, 5 februarie 2015

Palette perfect care color pareri

M-am vopsit ultima data acum trei saptamani, dar am asteptat pana sa va scriu despre noua vopsea de la Palette - Perfect Care Color, care . Palette Perfect Care Color e cea mai noua vopsea fara amoniac, in de. Chiar sunt curioasa ce parere iti va face, eu vreau sa ma vopsesc .

Sunt foarte multumita de Palette Perfect Care Color si cu siguranta o sa ii raman fidela :) Ati incercat noua. Cu o colectie de de nuante vibrante, noua Palette Perfect Care Color fara amoniac ofera o noua experienta a colorarii permanente datorita . Mai mult, vopseaua Palette Perfect Care Color nu contine amoniac. Persoanele care cauta Palette fara amoniac vor fi bucuroase sa afle ca oferta la aceasta categorie e deopotriva diversificata si ieftina.

Cel mai nou produs de acest fel este Palette Perfect Care Color cu elixir. Noua gamă Palette Perfect Care Color, cu elixir de mătase şi fără amoniac, promite să-ţi ofere îngrijirea de care părul tău are nevoie. Palette oferta de a testa noua vopsea, am luat-o ca o oportunitate să îi readuc culoarea în obraji mamei . Eu m-am vopsit cu garnier 1, culoare perfecta, se tine de par ca boala de omul sarac,.


Eu am avut nişte experienţe foarte plăcute cu vopseaua Perfect. Nuanta de par a verii 20a fost votata dintr-o colectie de de nuante de par din gama Palette Perfect Care Color, pe baza votului exprimat de cele peste . Visezi la un păr perfect îngrijit şi culori intense? Transformă-ți visul în realitate cu Palette Perfect Care Color! Formulacremă cu Elixir de Mătase și FĂRĂ .

Palette - Cea mai bună alegere a culorilor e a ta. Intensive Color Creme; Deluxe; Perfect Care Color; Permanent Natural Colors. Noua Palette Perfect Care Color: Elixir de Matase, ZERO amoniac si. Am incercat noua vopsea Palette Perfect Care Color cu o formula unica cu elixir de matase, fara amoniac, cu un parfum delicat in care se . Lasa-mi un comentariu la acest articol in care sa scrii cum a fost pentru tine prima data cand ti-ai . Am intrat in DM, am vazut ca era la oferta vopseaua Palette Natural Colors ( avea un pret de pana in lei bucata), mi-am cumparat tuburi, m-am intors acasa .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare