marți, 20 octombrie 2015

Aparat alungat sobolani forum

Tot despre acest aparat antisoareci minune - Am luat si eu un aparat asemanator de. Cel mai bun si performant aparat anti-soareci e PISICA. Aparat antirozatoare (soareci, sobolani)postăriIun 2011aparate cu ultrasunete pentru soarecipostăriNov 2010Aparat pt indepartat soareciipostăriIan 2007cum scap de soarecii din peretipostăriNov 2006Mai multe rezultate de la forum.

Am auzit ca ar fi niste aparate cu ultrasunete care ar tine rozatoarele la . Am pus aparate cu ultrasunete contra rozatoarelor si o capcana in. Am un soarece in casa , am folosit aparat ultrasunete luat de la Obi . Ceri cel mai simplu otrava pt sobolani Ti-am zis ca de fapt sunt boabe.

Radarcan 6RC - Dispozitiv cu ultrasunete impotriva rozatoarelor, soarecilor, sobolanilor, gandacilor. Bine ati venit pe forumul iubitorilor porcusorilor de Guineea! Aparatul in sine prezinta o variatie a celui mai popular dispozitiv anti sobolani cu ultrasunete din gama noastra, si anume Attack Wave Pestrepeller, model care . Sobolanii hoinaresc in mod constant si vor memora caile si cladirile,.


Acest aparat ultrasunete impotriva soarecilor a fost conceput pentru . Dispozitiv cu ultrasunet ce alunga de pe o anumita suprafata rozatoarele: soareci, sobolani, dihori, etc. Ultrasunetele emise de aparat nu sunt sesizate de . Aparat cu ultrasunete anti-rozătoare 4m², P7816. Eliminaţi din casa dumneavoastră şoarecii, şobolanii şi alte rozătoare!

La soacra mea au aparut de cca o saptamana sobolani. Oferta de aparate ultrasunete capcane impotriva rozatoarelor anti-rozatoare antirozatoare soareci sobolani dihor. Radarcan R2aparat cu ultrasunete impotriva soarecilor Radarcan R2- aparat cu ultrasunete impotriva rozatoarelor precum soareci si sobolani, precum si . Forum animale - Subiect: Probleme cu alte animale.


Ce aveti cu saraci soricei ce var putea face, daca ar fi sobolani ar fi altceva. Aparat Antirozatoare Smart Senzor AR-810B Anti Sobolani Soareci. Aparat de alungat cartite si alte rozatoare subterane pe o suprafata de 15mp. Aparatul in sine prezinta o varianta imbunatatita a modelului Attack Wave.


Instructiuni de utilizare dispozitiv ultrasunete pentru soareci:Descarca pdf . Asa ca va intreb cum pot sa descopar daca am soareci sau sobolani in. Ma gindeam sa iau aparate de-alea cu ultrasunete, insa cica nu sint . Pentru a citi mesajele din forum, nu trebuie decat sa selectezi forumul dorit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare