joi, 13 aprilie 2017

Ce inseamna led canbus

Am montat LED-uri canbus pe masina mea (Opel, pe pozitii) dar. LED-uri 5Wfara eroare bec ars, dar nu suna prea promitator, e pe . Becuri pozitiipostăriApr 2013Ma pot lega de firul CAN BUS?

Pagini similareCanBus W5W (T10) – SMD50Fiecare bec contine LED-uri SMD 50– nu dau eroare de bec ars Tensiune de alimentare: 12V Intensitate luminoasa . Ledurile auto canbus sunt ledurile care nu dau eroare de bec ars. Ledurile de can bus au in ele o rezistenta de sarcina speciala pentru. Parerea mea e ca in cazul de fata rezistenta aia de sarcina din led e .

Eu am pus mai demult leduri dar nu Can Bus atat la pozitiile din fata. Sfatul meu e sa iei leduri simple pt numere si interior si sa iei CCFL pt . Anuleaza martorul din bord de bec ars si permite astfel aprinderea becurilor LED pe masinile care folosesc protocolul CANbus. Din pacate la far fiind vorba de un element lipit e si mai greu de . Rezistenta de W inseamna ca poti disipa pe ea maxim W, te las pe tine sa.


Foloseste leduri can-bus, nu merita sa faci improvizatii. Cumpara Led W5W TCu Smd 50Canbus online de la eMAG la pret avantajos. Cumpara Kit Xenon 35W - CAN-BUS fara eroare de bec ars la cele mai mici preturi de pe Led24.


KIT-urile Xenon CAN-BUS care le comercializam sunt ultima generatie.

Abonati-va pentru a primi cele mai noi oferte pe e-mail! Din acest motiv se recomanda echiparea cu LED-uri speciale de tip canbus, care. Leduri auto C5W ( sofit ) Canbus led 36mm LED Comenzi si montaj doar la 07665205sau 0726. Cumpara LED C5W C10W Festoon (Sofit) SMD 50CANBUS cu radiator la cele mai mici preturi de.


Am si eu o nelamurire inainte sa fac o comanda de leduri can bus pt pozitii ca nu e prea placut sa returnezi un produs pe care il comanzi. Am mai luat eu niste LED-uri (tot CAN-BUS cica) si prima luna au mers fara eroare,. Daca nu da eroare in bord nu inseamna ca vor clipi normal, pentru ca nu . Becurile cu LED Hde 25W 18de lumeni CREE au fost montate și testate pe un Logan PH.


Ce inseamna mai exact can-bus - fără eroare de bec ars? Becuri cu leduri cu soclu T(W5W), marca Maxlux. Produs de calitate, cu functie Canbus, made in Korea. Sa zicem, nu e foarte mare diferenta fata de la cele stock, dar bat mai.


Tigania e in pacalirea calculatorului, LED-urile canbus (LOL) sunt . Atentie deci : Mai multe grade Kelvin inseamna o lumina mai slaba, aceste doua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare