vineri, 28 aprilie 2017

Limba crapata pe mijloc

Este suficient să îţi priveşti atent limba în oglindă ca să afli din timp de. Dacă limba e crăpată pe vîrful limbii, inima nu funcţionează corect. De zile mi-au aparut mai multe crapaturi pe limba destul de adanci care ma dor in.

Am limba crapata pe mijloc si cate putin pe margini,Limba cu taieturi si cerculete albe pe marginea limbei. Iul 2015Ganglion submandibularAug 2014Limba crapata. Am si eu o intrebare: am limba foarte crapata, asa parca este. Ce as putea sa fac Stiti ceva remedii Va rog, .

Daca limba e crapata pe varful limbii, inima nu functioneaza corect. Limba incarcata, culoarea si textura sunt precum o harta a sanatatii interne. De luni ma simt rau, ma ustura limba mi-i se crapa dinspre varf spre gat pe zi ce trece tot mai mult. Rezultatul este craparea buzelor, asprirea lor, sensibilitatea. Limba este conectată cu organele corpului uman, iar bolile care le pot afecta sunt redate ca-ntr-o oglindă de aceasta.


Am limba crapata si dimineata cand ma trezesc are o culoare alba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare