luni, 21 august 2017

Aparat sobolani forum

Aparat antirozatoare (soareci, sobolani) - Sunt fericitul mostenitor al unei case la tara. Din pacate, imobilul este invadat de sobolani. Aparat anti daunatoripostăriIun 2012aparate cu ultrasunete pentru soarecipostăriNov 2010Tot despre acest aparat antisoareci minunepostăriOct 2010Aparat pt indepartat soareciipostăriIan 2007Mai multe rezultate de la forum.


Ceri cel mai simplu otrava pt sobolani Ti-am zis ca de fapt sunt boabe. Am auzit ca ar fi niste aparate cu ultrasunete care ar tine rozatoarele la . Am pus aparate cu ultrasunete contra rozatoarelor si o capcana in. Asa ca va intreb cum pot sa descopar daca am soareci sau sobolani in.

Ma gindeam sa iau aparate de-alea cu ultrasunete, insa cica nu sint . La soacra mea au aparut de cca o saptamana sobolani. Radarcan 6RC - Dispozitiv cu ultrasunete impotriva rozatoarelor, soarecilor, sobolanilor, gandacilor de. Sobolanii hoinaresc in mod constant si vor memora caile si cladirile,.


Acest aparat ultrasunete impotriva soarecilor a fost conceput pentru . Bine ati venit pe forumul iubitorilor porcusorilor de Guineea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare