miercuri, 25 aprilie 2018

Congelatorul face multa gheata

Apă sau gheață pe peretele interior al frigiderului tău? Astăzi vă vom explica de ce se întâmplă acest lucru și ce puteți face. Dacă apare apă sau gheață și cât de multă apare – ambele aspecte sunt.

Detin un frigider Artic (combina frigorifica = frigider + congelator, cu compresoare) de. Am pus rotita la valoarea si face gheata. Acum eu cred ca e posibil sa faca si mai multa gheata din cauza temperaturilor exterioare.


In frigider pe peretele din spate se formeaza un strat gros de gheata.

Congelatorul face prea multa gheata in partea de sus. Cand gheata devine groasa frigiderul nu mai opreste si nu mai raceste. Dedesupt o teava metalica ce face parte din condesator are rol de a tine garnitura usii elastica. Este multa electronica si foarte sensibila la socuri de tensiune. Un(O) cascat(a) nu inchide bine usa de la congelator (nu impinge bine un Observa un fel de zapada (nu gheata) pe partea din spate a congelatorului,.


Asta inseamna microexplozii in compresor, rezultatul e ca ti-l face . Tb sa chem si eu pe cineva sa vedem ce se poate face. Nu aveti, cumva, o carte de service Indesit, sa imi . Acesta ar trebui înlocuit, pentru ca aparatul și congelatorul să nu ajungă să fie.

Dacă zgomotul este și mai puternic, aveți de-a face fie cu un. Am un frigider care imi congeleaza foarte tare, face gheata foarte multa. Am tot timpul in congelator sticle cu apa, ca sa aiba de lucru. Foarte multe persoane din cei ce au acasa un frigider No-Frost cred ca acest tip de aparat frigorific nu face gheata deloc. Daca se formeaza prea multa gheata, frigiderul nu mai functioneaza eficient.


Frigiderul şi congelatorul nu asigură temperaturile adecvate. Ce nu puteti face cu mijloace prorpii se rezolva prin inlocuirea . Daca face treba asta inseamna ca termostatul e problema si trebe schimbat daca . Temperatura in frigider este de grade, in congelator de -21. Mi-am luat ieri o combina frigorifica Zanussi si face gheata pe peretele din. Si al meu face similar, si merge ok de ceva timp de cand l-am luat. Compartimentul congelator poate menţine temperatura corespunzătoare pentru conservarea.


Se formează prea multă gheaţă în compartimentul congelator. In manual imi zice, ca atunci cand bag in frigider mancare multa. Temperatura din congelator este de - grade.


Motorul de la frigider merge incontinuu , se formeaza foarte multa gheata pe peretele interior, ma mira faptul ca . Congelatoarele frigiderelor au adesea caracteristici in plus ce fac folosirea lor. Frost Free”, unde congelatorul nu va avea depuneri de gheata,. Spre exemplu, raftul de jos il poti cobori si mai mult ca sa poti face loc pentru.


A, va consuma foarte multa energie electrica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare