marți, 10 aprilie 2018

Cu ce asortam parchetul gri

Dupa ani de zile in care a triumfat in domeniul amenajarilor, culoarea wenge coboara de pe podium facandu-i loc griului, pe care il intalnim . Am gasit un model combinatie de gri cu maro deschis la parchet,. Ce culoare sa aleg parchetul, mobilierul din living si peretii.

Am canapea si mobila gri, ce culori sa folosesc pentru peretii living-ului, daca. Dinning cu masa alba si pereti in diferite nuante de gri. Cum alegem si asortam plintele decorative pentru parchet. Am primit și primesc încă multe întrebări referitoare la plinta parchetului mai ales că la parchetul laminat plintele sunt unele de plastic, iar la .

Parchetul este cea mai mare pată de culoare din casă şi, cu toate acestea,. Astfel, pardoseala poate avea culori diferite, de la bej, venghe, gri, . Camera mea, este ciudata Peretele are o culoare maro cu gri inchis, cu linii albe futuristice pe unu din pereti. CUM SE ALEGE PARCHETUL POTRIVIT - Trebuie luate multe in considerare.


Aceeaşi regulă este valabilă şi dacă va hotărâţi să alegeţi nuanţe de gri. Concret, aveţi parchet wenge: puteţi folosi un tapet gri cu modele sau chiar lavabilă, . Nu există reguli de tipul: „parchet închis şi uşi deschise“ sau invers. Daca nu vreti un interior alb gri , negru si doriti putina culoare, puteti.

Designerul Titi Alupoaei iti explica cum alegi si cu ce asortezi parchetul din casa ta, dar si in ce stadiu al amenajarii este bine sa te hotarasti la . Expunerea problemei: vreau parchet wenge, usi wenge si mobila wenge Dar. Sa stii ca si eu asortez usile tot cu mobila. As vrea sa ma sfatuiti cu ce culori sa asortez niste draperii mov(purpuriu). Parchetul laminat trebuie ales in functie de mai multi factori: destinatia incaperii, dimensiunile acesteia, modul in care aceasta . Eu am mobila cu negru si albastru si am vazut un parchet pe alb-gri.


Nu ai spus ce culoare are parchetul si daca esti deschisa la ceva. Eu am un parchet inchis , mobila venghe, canapeaua gri cu maro inchis . Pentru pardoseala din lemn masiv, parchetul de fag are avantajul ca poate. Cele mai des intalnite culori sunt cele din natura: nuante de maro, verde, gri, ocru, .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare