miercuri, 11 iunie 2014

Confectionez abajur

Da, Ciprian și Dafina din Oradea au găsit în urmă cu șase luni de zile niște kituri interesante pentru abajururi în . După ce ne-am uitat peste proiectele astea de refolosire a obiectelor vechi şi, de multe ori, aparent nefolositoare, am început să căutăm prin jur . Vezi oferta FD STIL de abajururi textile, lampi, veioze.

Comanda acum un model personalizat de abajururi. Poţi transforma farfuriile de unică folosinţă din carton alb într-o adevărată piesă de rezistenţă pentru locuinţa ta. Descoperă pas cu pas cum să faci un abajur . Nu-i nicio problemă, poţi chiar tu să îţi .

Informatii, articole, poze si video despre abajur. Revin, precum am promis, cu un tutorial despre abajururile pe care le-am decorat la ultimul atelier. Sa iti povestesc ce a facut Cristina Cazan in . Am o veioza in dormitor al carei abajur s-a deformt din cauza caldurii becului. Sincer nu ma indur de ea sa o arunc pentru ca are un suport care .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare