luni, 30 iunie 2014

Glazura alba lucioasa

Glazura la prajituri sau torturi este cireasa de pe tort, este acel element care. Aceasta reteta de glazura de ciocolata ramane lucioasa timp indelungat, si nu se .

Urmand cativa pasi simpli,vom obtine o glazura lucioasa si uniforma care isi. Glazura oglinda de cacao este una dintre cele pe care le prefer pentru acoperit torturi. Este usor de facut si ,din cateva ingrediente simple .

Glazura alba de lamaie: Aceasta reteta face parte din categoriile: Sosuri,. In momentul in care este suficient de groasa si de lucioasa se . Pentru glazura regala, pune zaharul pudra intr-un castronel si amesteca-l cu sucul. Dupa plac, poti lasa glazura alba sau o poti colora in rosu, verde, galben . Platou dreptunghiular ceramica, glazura alba lucioasa - WST. Lucrul cel mai important e ca glazura sa nu fie atinsa cu nici un intrument, cutit sau altceva, altminteri nu va mai fi lucioasa ca oglinda.


Te-ar mai putea interesa: alba ca zapada, glazura prajitura bucuresti,. Se amesteca energic zaharul pudra cu zeama de lamaie pana glazura devine lucioasa.

Pentru glazura regala , puneti zaharul pudra intr. Punem glazura pe tort, cat este inca calduta, incepand din mijloc. Pentru ornat am topit ciocolata alba si am. Glazura: Ciocolata se topeste la foc mic impreuna cu untul si frisca.


Am sa incep eu cu o glazura de cacao gasita pe un b Internet. Am citi mai sus ca o sa postati si glazura de ciocolata cea lucioasa. Lavinia, glazura e lucioasa si nu crapa, e o reteta foarte reusita ! Modul de preparare-intr-un castronel am amestecat toate ingredientele uscate, in altul ingredientele umede si apoi le-am amestecat, am tapetat o tava cu hartie . Gospodinele pasionate de facut prajituri viseaza sa-si imbrace torturile in acea glazura catifelata si stralucitoare de ciocolata pe care numai in .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare