joi, 5 iunie 2014

Durerea sub limba

Buna ziua , ma numesc Lore si de mai bine de un an am dureri ciudate in gat , o durere sub limba mai degraba. Uneori mai simt si o striangere de gat, ca un . Am o bunica in varsta de de ani careia i s-au invinetit venele de sub limba si din cate zice ea, i s-a umflat putin si limba.

Cancerul limbii este intalnit intr-o proportie de 85- la sexul masculin,. Ai un sac umplut cu lichi dureros, de culoare albastruie, situat pe interioarul unei buze, gingie sau sub limba? Umflatura de sub limba este cel mai probabil un ganglion limfatic. Intr-un infarct miocardic acut, durerea poate fi atroce, comparabila cu o .

Ranula se dezvolta sub mucoasa bucala, deasupra muschiului milohioidian;. Debutul este insidios si cresterea ranulei nu se insoteste de dureri si de nici un. Am si eu o basica sub limba, nu este mare, dar ma deranjeaza.


Simt parca ca am gura uscata , iritata si parca am limba umflata. Sub limba am niste formatiuni rozalii, inflamate, care uneori ma jeneaza cumplit. Cele mai multe tipuri de cancer orală începe în limba şi podea de gura de vărsare.


Durerea de multe ori merge din gura sau gât în ureche. Mancam dimineata un fursec si dintr-o data am simtit o durere intepatoare sub limba in partea stanga. Durerile frecvente de cap, ameţeala, spasmele, iritabilitatea şi depresia.

Pe vremuri, erau femei care tăiau sub limbă aceste vene cu o lamă. Citeste acest subiect pe forumul nou apasand aici . Limbă albicioasă însoţită de dureri în gât se poate datora infecţiei. Amorţeala limbii poate fi descrisă ca furnicături care reprezintă o senzaţie de ace, înţepături. Modificări bruşte ale vederii, pierderea vederii sau dureri oculare. Limba umflată reprezintă o condiţie anormală în care toată limba sau doar o parte a ei este mărită,.


Dureri şi inflamaţie la nivelul limbii şi al gurii. Stirile zilei din Sănătate : Senzaţia de usturime puternică a limbii,. Este bine de stiut ca inainte cu doua ore de a face taierea sub limba sa mancati ceva si sa beti un ceai indulcit sau un suc dulce pentru a evita o . Cancerul de limbă şi cancerul de planşeu bucal (porţiunea de sub limbă) strică funcţii decisive cum ar fi: masticaţia, fonaţia, formarea bolului .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare