luni, 9 iunie 2014

Tura vura am o casuta mica

Gasca Zurli interpreteaza Am o casuta mica, un cantecel vesel. Gașca Zurli a fost prezentă în platoul emisiunii Prețuiește viața, pe decembrie, ăn direct la TVRși TVR. Gasca Zurli - Am o casuta mica asa si asa.

Cea mai iubita melodie de copii, parinti si bunici. Cei patru prieteni au pregătit farse cu care o vor surprinde pe Tanti Prezentatoarea, iar Tura Vura se va confrunta cu o sală protejată de Zâna . București MallJoi, mai, DVD-ul „Am o căsuță mică”, la toate chioșcurile de ziare. Toată povestea spectacolului, cu Gașca veselă ce construiește o căsuță în care să țină toate jucăriile de pluș.

Tura Vura nu e încântată deloc și vrea să . Zdranganel, Clopotel, Truli, Fetita Zurli, Tanti Prezentatoarea, Tura Vura, Zana Buna. Etichete: am o casuta mica, amocasutamica . De la lansarea din vara anului trecut, cântecul “Am o căsuță mică” a devenit un. Tura Vura se va confrunta, ca întotdeauna, cu o sală protejată de Zâna Bună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare