vineri, 25 iulie 2014

Hazna in curte

In limbaj popular aceste fose septice sunt cunoscute sub numele de hazna cu vidanja. A vidanja este actiunea de curatare a unei gropi sapate in pamant in . Nu stiu daca s-a discutat despre asa ceva, dar am cautat pe net si nu am gasit multe detalii, deci ajutati-ma va rog: - am un mic teren la tara; .

Construcție fosă vecin pe hat la metri de fața casei mele. Pentru canalizarea facuta prin curte a folosit niste camine de beton cu . Altele Produse Asemanatoare cu: Solutie pentru fose,hazna sau wc de curte - PRET incepand de la Lei. Solutie pentru fose,hazna sau wc de curte foto.

Pentru a nu trebui sa iti amenajezi un wc tip hazna sapat in curte, si pentru a putea beneficia de confortul unei bai interioare, iti prezentam . Am o cabana la padure si am amenajat un WC ,o groapa cu peretii betonati si fundul nebetonat. Desi nu e folosit prea mult acest WC ,la . Nu uitam ca pozitionarea fosei, in curte, este foarte importanta si trebuie gandita astfel incat sa poata fi accesibila serviciilor de vidanjare. Sapa o groapa de metri latime, metri lungime, metri adancime. Suntem o societate care punem la dispozitia clientului o gama larga de produse si servicii : Instalatii. Diavolina este un produs revolutionar, care te scapa de sarcina vidanjarii.


La fel si cu locul de parcare, ca nu pot sa parchez masina in curtea proprie la mai putin de m fata de geamul propriu ! O casa care nu are acces la sistemul de canalizare are nevoie de o fosa septica din beton.

Imensa majoritate a locuinţelor sunt dotate cu WC tip hazna săpat în curte. Această hazna se vidanjează la câţiva ani sau se acoperă cu pământ săpându-se o . In Moldova sunt zone care e un WC in curte la sate. Imensa majoritate a locuinţelor sunt dotate cu wc tip hazna săpat în curte. WC-uri în curte (haznale) : se dizolvã pastila de Alpha Septer în cca.


Am o casa la tara, intr-un sat mic, deocamdata e nelocuita deoarece nu m-am hotarat in privinta fosei septice. Daca localitatea este dotata cu sistem de canalizare, nu prea ai voie sa-ti faci hazna. Daca totusi insisti, distanta legala este stabilita de un . Cartierul Veterani de la marginea Alexandria, zona rezidentiala ridicata in ultimii ani, este un loc al extremelor: arhitectura demna de secolul .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare