marți, 22 noiembrie 2016

Filtre purflux forum

Pana acuma am avut pe masina doar filtre MANN, dar acuma nu stiu ce sa cumpar. Filtru de ulei Purflux, in rest ce doreste sufletelul tau. In oferta Autokarma nu exista filtre motorina Purflux.

Asadar Purflux face doar carcasele pentru MANN si MAHLE (si or mai fi si altii) sau . FILTRU AER (Ingrijire si intretinere auto) - FanOpel. Forum Ingrijire si intretinere auto FILTRU AER. La combustibil folosesc de cativa ani buni Purflux C5care este cu mult peste mann , iar .

La schimbul de ulei de anul trecut, făcut de mine, am pus un filtru de ulei. Kolbenschmidt vs MANN (filtre VW Group) - Versus - vwForum. Alege dintre filtre (Mann, Knecht, Hengst, Bosch, Kolbenschmidt etc) pe cele mai ieftine şi schimbă-le mai des.


Pe original am intalnit pana acum filtru de ulei Purflux(tip fagure) si Mann. Fac o lista mai jos, ca sunt in foarte mare dubiu ce sa filtre sa iau in continuare pentru masina: Ashika. Forum Club Toyota Romania - Powered by vBulletin. Discutie despre Filtre MANN vs BOSCH din sectiunea Review Produse Auto.


Filtru Motorina pareripostăriMar 2016Mann filter sau de origine GM? Peste 1postări - ‎autoriCe filtre ( aer, polen, ulei, motorina) folositi?

PURFLUX, filtrul de aer MAHLE, filtrul de motorina Febi . Doresc sa va spun despre ce am patit eu cu filtrul de aer Mann. Puteti vedea cu usurinta pe forum faptul ca de ceva timp ceream sfaturi ce filtru de aer. Mann Filter si Mahle nu sunt singurii producatori de filtre bune. Delphi,Purflux,Bosch,Clean,Champion si lista continua fac filtre de calitate buna . Discutii despre: Citroen, C pe forumul ClubC Forum Citroen,. Pe masina am vazut ca am filtru de ulei Purflux si am inteles ca nu e grozav.


Mann, Purflux, Dacia, Renault, Bosch, Knecht toate sunt filtre de aer foarte bune. Am citi intr-un post de pe acest forum ca un posesor de Skoda era foarte. MANN, MAHLE sau PURFLUX puse doar in alte . Contine un forum in care poti afla cele mai incitante stiri despre modelele Mitsubishi si posesorii acestora. Ce ulei de motor si ce filtre recomandati pentru revizia la Colt (fie ea si in fata blocului)?


Supapa anti-retur: asigura ca filtrul si traseele de ulei nu se golesc cand. Purflux sunt peste tot in Franta, prin toate supermarketurile, . Je dois bientôt faire ma vidange et j'ai vu des écarts de € pour un filtre noname à € pour un purflux. Mon moteur est un HDI, un modèle extrêmement . Aici nu e magazin de piese si accesorii, e doar un forum de pasionati auto.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare