vineri, 17 august 2018

Frigider arctic vechi buton rosu

Tocmai ca vi se spusese sa nu apasati pe butonul rosu ci doar sa rotiti butonul. Daca ai frigiderul vechi si nu are defrost. Eu am tot arctic de X ani si merge destul de bine.

Cum să reparați un frigider de unii singuri - TOTB. Un frigider are o durată de viață mai mare decât a unui computer, a unui televizor sau. Buna ziua,am un frigider artic si de la o vreme a inceput sa faca o multime de.


Bere rece, din pământ: un concept vechi de secole, folosit.

Sunt student si am un frigider ARCTIC vechi. Frigider Stricat - posted in Cafenea: Sal baieti. Cei de la Arctic se deplaseaza la domiciliu. Este combina Arctic, are 3becuri:portocaliu, verde si rosu.


Intre Craciun si Anul Nou umblu la butonul de reglaj sa-l dau mai incet ptr. Frigiderul este Artic vechi de ani, nu a avut nici o interventie. Cand gheata devine groasa frigiderul nu mai opreste si nu mai raceste. Am o combină friforifică Arctic și de ceva vreme nu mai face dezghețarea automată și tot adună.


Cateodata e balta pe gresie in fata frigiderului, mai ales cand pun, de exemplu un pepene rosu la racit.

Ce este butonul Si eu sunt profesionist? Temperatura optimă este reglată de butonul termostat. Compartimentul frigider, este dotat cu un sistem de dezghetare automat care. Avem un frigider Artic model KF cu compresoare.


Congelatorul nu mai raceste suficient (cred), se aprinde becul rosu si imi apare eroare A1. De asemenea, la actionarea butonului de congelare rapida, se aprinde becul martor de culoare portocalie de pe panoul. Am un ARCTIC KS32S+, vechi de vreo ani. Lăzile frigorifice care au butoane în partea frontală pot fi . Frigiderul este folosit în gospodărie pentru păstrarea alimentelor proaspete la temperaturi mai.


Alarma poate fi oprită apăsând butonul C. Manual de utilizare Combina Frigorifica Electrolux ENB 32(S), ENB 36(S) Index Instrucţiuni de siguranţă. Roşu (aprins permanent): filtrul este pe terminate. Ledul rosu se va stinge de indata ce temperatura corespunzatoare a fost atins.


Service Arctic se va deplasa la domiciliul. Felicit\ Dumneavoastr\ Felicit \ ri pentru alegerea . Pentru aceasta, lăsaţi o distanţă între frigider ºi mobilier. Depozitaţi la deşeuri aparatul vechi fără a afecta mediul înconjurător. Autonomie frigider - Perioada de timp in care aparatul isi pastreaza.


Aprindere electrica – Prin apasarea acestui buton concomitent cu butonul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare