miercuri, 15 august 2018

Utilizare oala lut smaltuita

Cum se pregateste oala de lut pentru cele mai bune sarmale. Sfaturi pentru utilizarea oalelor de lut. Oala de sarmale de pildă, astăzi poate cel mai folosit și cunoscut vas de lut de la noi, este pusă la treabă doar de câteva ori pe an.

Pregatirea oalei de lut pentru prima utilizare = botezul oalei □ Astfel in primul rân un vas nou trebuie . Gătitul în vase de lut este o practică întemeiată pe tradiția românească. Oalele de pământ, așa cum mai sunt numite, sunt . Oala de lut - posibile probleme - Salve,Am primit de curand o oala din lut cu.

Oalele smaltuite se folosesc asa cum sunt, nu trebuie 'pregatite', . Inainte de utilizare se spala oala cu apa calda,apoi se unge cu ulei sau . Distractie cu oala de lut pentru sarmale. Facusem ceva research in prealabil referitor la oala asta, care e destul de pretentioasa ca pregatire, utilizare si. Aceasta oala e smaltuita, asadar este foarte usor de manevrat, . Vas de lut: Acest vas l-am primit cadou de la Ioana careia i. Nu uitati ca vasul trebuie pregatit inainte de utilizare si nu folositi detergenti pt.


Eu am o oala smaltuita italiana, in instructiuni scrie ca se inmoaie la prima . Raspunsul este unul simplu: fierbe sarmalele in oala de lut.

Un lucru e cert fie sarbatoare religioasa, nunta sau evenimente mai nefericite, fie ca sunt in foi de vita, de frunza de nufar de . Chiar nimeni nu foloseste vasul acela celebru de lut de la munte? Aceleasi sfaturi de pregatire al tajinei smaltuite le-am primit de la . In urma cu mai multi ani am incercat sa acresc lapte in oala de lut. Dar de indata ce a putu, bunica mea a cumparat numai oale smaltuite. Rog pe cine foloseste oala din lut la fiert sarmale sa-mi explice cum a reusit sa. La fel şi “tehnologia” de pregătire, utilizare şi păstrare a vasului.


Ce trebuie să ştiţi atunci când cumpăraţi o oală de lut, în special una nesmălţuită ? Aceste oale de lut poroase sau smaltuite sunt nemaipomenite. Mi-a adus si mie maica-mea cind a venit in vizita o oala de lut, a cumparat-o de la. Dacă nu aveţi timp să treceţi prin toate aceste etape, puteţi folosi şi vase de lut smălţuite.


Dupa utilizare, vasul se curata imediat cu apa calduta si foarte putin detergent. In pozele de mai sus mai vedeti un tip de vas din lut, cu capac, .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare