joi, 19 ianuarie 2017

Eliminare argint viu

Ritualuri pentru indepartarea anihilarea sau intoarcerea Raului, Farmecelor, Blestemelor, Descantecelor, Incantatiilor asupra celui care l-a facut. Pagina din - Argintul viu - publicat in Practici si experiente:. Ii-a pentru deschiderea lor, astfel inlesnindu-se eliminarea argintului viu.

El i-a spus mamei că mi s-a făcut vrăji cu argintul viu ca să mor. Cum pot scapa de argintul viu il am de ani in corp ma topesc pe picioare . De cele mai multe ori, dupa astfel de tratamente aplicate de diverse persoane care utilizeaza magia neagra pentru eliminarea argintului-viu, . Am vazut oameni care aveau argintul viu in ei! Au fost la doctori si dupa toate analizele le spunea ca nu au nici si cu toate acestea ei se . Eliminarea Argitului Viu sau Mercurul prin Terapia cu agenti chelatori.


Caile de eliminare sunt rinichiul, peretele intestinal si ficatul. Mercurul (numit si argint viu) poate patrunde in organism in circumstante multiple. Cum poate scapa cineva de argintul viu mercur Sa spunem ca am avut rabdare si am facut psalmii, am chemat pe cineva sa-mi faca sfestanie .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare