vineri, 20 ianuarie 2017

Palette a10

PALETTE A10\ Mai mult speriata, decat cu un plan, am cautat rapid o solutie, Pentru a inlatura portocaliul, am ales un blond cenusiu, pentru ca . Vopsea de par Palette Intensive Color Creme ABlond Cenusiu, 1ml la eMAG, pret avantajos.

Vopseaua mea preferata a ramas Palette A10. Vopseaua de par Palette ABlond Cenusiu furnizeaza un par maleabil, stralucitor, plin de reflexe luminoase si protejeaza impotriva estomparii culorii. M-am dus la Super Market si mi-am ales un blond cenusiu de la Palette, numarul A10. Pozele de pe ambalaj promiteau multe…dupa cum se . Eu sunt blond inchis de la natura, l-am deschis la culoare initial cu Palette c10. De aproximativ ani, folosesc numai Palette A1 blond . Eu folosesc Palette A1 adica ceva blond arctic.


Pentru blonde : Eu ma fac cu palette A,ma inteleg bine cu vopseaua. Asa ca de mult timp ma vopsesc acasa singura odata pe luna cu vopsea Palette Asau Csi rezultatul e mai mult decat satisfacator. Palette - Vopsea par Blond Ultra Cenusiu A10. Salut, stiti cumva vopseaua palette Acontine decolorant cand am fost intr-un supermarket si m-am uitat nu am putut sa vad daca contine si . Salut, stiti cumva vopseaua palette Acontine decolorant sincer cand am fost intr-un supermarket si m-am uitat nu am putut sa vad daca .

Experience NEW Palette Intensive Color Creme with Ultimate Keratin. Your favorite color now gives you long high-intensity color radiant shine. Cand eram in facultate, imi tot faceam parul colorat. Aveam baza blonda (foloseam Palette A10) si imi faceam tot felul de nebunii in par.


Vopsea de par Palette Intensive Color Creme. Formula cu Cheratina ingrijeste parul lasandu-l moale si matatos, in timp ce pigmentii intensi de culoare sunt . Schwarzkopf Palette Intensive Color Creme ABlond Cenusiu RLista de preturi - cel mai mic pret, preturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare