joi, 26 ianuarie 2017

Sticle decorate cu sfoara

Sticla decorata cu sfoara si quilling 50. Sticla decorata cu sfoara si quilling 49. Toc din sfoara cu trandafiri - decoratiune hand made vintage 84.

Vaza ”Ladybug” realizata din sticla imbracata in sfoara de bumbac si canepa cu ornamente. Dimensiuni : 25cm inaltime, 5cm diametru superior. Sticle Artizanale - Minunatii in sticle - Fa cunostinta cu Nea.


Candelabru-curcubeu din sticle goale de vin reciclate.

Ramă foto pe sticla decorată cu cristale 40. Imi place si ideea de reciclare, doar cand vad cate sticle se aruuunca. Am uscat bine cu uscatorul de par si am trecut la partea de decorat cu ata de canepa. Produs handmade deosebit pentru un cadou, respectiv o sticla de 1l decorata si apoi imbracata cu o tesatura din sfoara de canepa. Am organizat un atelier de decorat sticle la care sa invatam cum sa realizam.


Am salvat recent doua sticle de la aruncatul la gunoi, una este ramasa de la ceva bere, alta de la apa de trandafiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare