joi, 8 septembrie 2016

Imi palpaie lumina in casa

Seara cand e lumina aprinsa la toata lumea puteti verifica privind . Priza care paraiepostăriSept 2016Bec clasic vs. Bazait la sursa (cred) - palpaie lumina din camera - Pagina - My.

Ok am verifica curentul (prize,cabluri,etc) in toata casa si nu este nimic in. Buna seara De cateva luni imi palpaie becurile in toata casa aproape in. Salut, am cautat pe si nu m-am prea lamurit, electricianul zice ca nu stie nici el de la ce ar putea fi, imi palpaie orice bec din casa in . Sunt Pro becuri economice (doar e criza) si imi place ce tip de lumina au.

Problema este ca am astfel de becuri in dormitor si cand le opresc . Am stat bine să mă gândesc la ce demon aș fi putut să convoc pe la vreo răscruce de drumuri, dar mi-am adus aminte bine că în intersecții . Am remarcat ca in cursul serii imi palpaie becurile in toata casa. Banuiam ca sunt fluctuatii de tensiune in retea, dar am constatat, masurand cu . Bec economic care palpaie cand e stinspostăriMar 2013Problema luminipostăriIan 2012Bec economic care palpaiepostăriIun 2011Problema Intrerupatoare cu LEDpostărifeb. Verifici doua cate doua sigurantele de lumini conectand becul. Nelamurire lampa de controlpostăriDec 2015Probleme neonpostăriMai 2011Intrerupator cu ledpostărifeb.


Am niste lustre cu becuri economice; ca sa nu palpaie, din becuri. Cand am avut un economic in hol imi clipocea la interval de 10.

Nu trebuie sa straluceasca, doar sa vezi unde pui deshtu' cind vrei sa aprinzi lumina. Ma pricep sa imi fac diverse reparatii prin casa, dar de data asta am o problema careia nu pot sa ii. Peste o ora am aprins-o, a palpait iar destul de puternic asa ca am stins iar.


A treia oara cand am incercat sa aprind lumina nu a mai mers.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare