luni, 6 aprilie 2015

Suspensie pneumatica audi a6

Stie careva daca pe un Audi AAvant 203. TDI se poate monta si ulterior(dupa ce a iesit din fabrica) aceasta suspensie? Oferte pentru perne aer audi ala preţuri imbatabile doar pe PieseAuto.

Perna aer suspensie pneumatica MERCEDES-BENZ COUPE (C124) . Cel putin la ce ma interesa pe mine: suspensia pe Apoate. Intamplator m-am interesat si eu de suspensia pneumatica optionala de pe Asi . Suspensie pneumatica audi a- Bazar Auto - 4Tuninganunturi-auto.

Bloc de valve suspensie pneumatica Audi AAllroad 2. Nu stiu ce kkt mi-a trebuit mie suspensie reglabila ca nu am avut. Audi AAllroad quattro e, în esenţă, un break familist care a trecut puţin. Unitate suspensie pneumatica Audi A4G AA5H0616013.


De iarna trecuta ma bate gindul sa-mi montez o suspensie reglabila la. Am avut un audi allroa si sincer am avut probleme cu pernele . Datorită faptului că AAllroad era echipat standard cu suspensie pneumatică şi sistemul de tracţiune integrală quattro, el putea să parcurgă . Buna ziua as vrea sa achizitionez un audi allroad 200020tdi quattro as.

As alege varianta cu suspensie pneumatica. Vand compresor pentru suspensie pneumatica Audi A4F, fabricatie 2005-20in perfecta stare de functionare. Kit suspensie pneumatica Audi A8K, Audi A- LFAU05-LFKIT- Suspensii pneumatice. Kit suspensie pneumatica pentru Passat, Audi A Suberb 3U. Suspensie - Suspensie pneumatica: AUDI, AAvant (4G C7), (20- prezent), Squattro.


Suspensii pe aer, suspensii pneumatice de la Airride Custom Romania pentru orice marca de autoturism, indiferent de model sau anul de. Comandați online AUDI AAvant (4F C6) 2. TDI 1CP Suspensie pneumatica în mod convenabil de la AUTODOC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare